Ozone Laboratories şi-a dublat cifra de afaceri în 2005

BUCURESTI - 9 februarie 2006

Comunicat tip General in Sanatate

Ozone Laboratories a înregistrat în 2005 o cifră de afaceri de peste 22,2 milioane Euro, intenţionând să atingă 50 milioane Euro la finele lui 2006

Ozone Laboratories a înregistrat în 2005 o cifră de afaceri de peste 22,2 milioane Euro. Dezvoltarea portofoliului de produse de la 80 în 2004 la peste 110 la sfârşitul lui 2005 a dus la o dublare a cifrei de afaceri.

„Ozone Laboratories s-a concentrat în 2005 pe lansarea de noi produse, obiectiv ce a dus implicit la încheierea a altor două parteneriate strategice cu producători din Braşov şi din Târgu Mureş. Întenţionăm, ca alături de toţi cei patru parteneri din România, să păstrăm standardele de calitate cu care ne-am obisnuit pacienţii şi să extindem activităţile companiei pe pieţele din regiune,” spune dl. Dan Şchiopu, Director General Ozone Laboratories.

Mai mult de jumătate din totalul vânzãrilor a fost generat de medicamentele care se eliberează doar pe bază de prescripţie, restul vâzarilor fiind generat de medicamente fără prescripţie (OTC-uri) şi suplimente alimentare. Segmentul suplimentelor alimentare a înregistrat în 2005 cea mai mare creştere comparativ cu 2004 şi anume de peste 330%.
„Piaţa vitaminelor este o piaţă în creştere. Publicul devine din ce în ce mai conştient de beneficiile suplimentelor alimentare şi realizează că este mai convenabil să prevină decât să trateze” subliniază dl. Şchiopu.

Ozopirin T, lansat în 2005 în parteneriat cu Santa Braşov, a atins în pe luna decembrie anul trecut o cotă de 13% din piaţa totală a produselor pe bază de acid acetilsalicilic.

Ozone Laboratories a depus spre înregistrare la OSIM 57 de dosare de mărci pentru produsele sale, printre care menţionăm şi Go-Sept. Compania are în prezent un număr de şapte mărci înregistrate printre care enumerăm şi Algozone.

Ozone Laboratories a atins în 2005 un volum al investiţiilor de 5,2 milioane Euro. Din această sumă peste 3 milioane Euro au fost investiţi în dezvoltarea portofoliului de produse şi înregistrarea acestora pe piaţa din România şi pe alte şase pieţe din Europa Centrală şi de Est. Restul de 2 milioane Euro au fost investiţi în promovarea de produse. Ozone Laboratories exportă produse în Polonia şi are parteneriate de „contract manufacturing” cu producători din Polonia, Bulgaria şi Ungaria.

Conform datelor pe care Cegedim le-a făcut publice la sfârşitul lui 2005, Ozone Laboratories se situează pe locul 19 în topul primilor 20 producători de medicamente din Romania. Acesta reprezintă evoluţia vânzărilor din farmacii către pacienţi pe perioada septembrie 2004-septembrie 2005 iar prin intrarea companiei în acest top se confirmă dezvoltarea Ozone Laboratories care s-a făcut simţită în ultimul an.

În 2005 Ozone Laboratories a iniţiat proiecte sociale de peste 50,000 de Euro. În decembrie anul trecut compania lansa Fundaţia Ozone precum şi prima campanie naţională a acesteia, de educare şi responsabilizare a populaţiei privind autoadministrarea medicamentelor, 'Pentru o automedicaţie raţională!'.


2006 va marca pentru Ozone Laboratories extinderea pe pieţele din regiune

Ozone Laboratories estimează pentru 2006 o dublare a cifrei de afaceri comparativ cu anul trecut, estimările arătând că aceasta va ajunge la 50 milioane Euro.

Anul acesta, compania va finaliza planul de investiţii de 14 milioane Euro început în 2004. Ozone Laboratories va investi în lansarea de noi produse şi înregistrarea acestora atât pe piaţa locală cât şi pe pieţele din regiune, estimând un volum de investiţii de 5,8 milioane Euro.

Începând cu 2006, biroul din România va deveni birou regional urmând să coordoneze toate activităţile companiei din Rusia, Ucraina, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Cehia şi Slovacia.

„România este una din cele mai importante pieţe din S-E Europei, cu un potenţial extraordinar, atat din punct de vedere al poziţionării sale geografice şi în ceea ce priveşte dimensiunile pieţei, precum şi din perspectiva integrării sale în piaţa comună în 2007. Compania a avut pe această piaţă o evoluţie constant ascendentă, acumulând experienţa necesară pentru a duce acest business pe alte pieţe. Acesta este unul dintre motivele care a stat la baza deciziei de a trasforma biroul din România în birou regional care va administra activităţile companiei în zonă,” a afirmat Dan Şchiopu.

Ozone Laboratories este de asemenea interesată de pieţele farmaceutice din Croaţia Kazahstan şi Rusia.
Portofoliul Ozone va atinge la sfârşitul anului 2006 un număr de 170 de produse prin dezvoltarea gamelor de antibiotice, cardio şi suplimente alimentare. În februarie Ozone va lansa suplimentul alimentar Hipochol, pentru reglarea nivelului colesterolului.

Bugetul CSR va creşte cu peste 200%

Ozone Laboratories va continua să investească în programe sociale alocând pentru 2006 un buget de peste 180 000 Euro.
În februarie compania va încheia un parteneriat cu organizaţia nonguvernamentală Samusocial România urmând să doneze 50.000 Euro pentru ajutorarea persoanelor fără locuinţă din Bucureşti.

Fundaţia Ozone va desfăşura un amplu proiect de conştientizare a populaţiei asupra importanţei citirii prospectului oricărui medicament, proiect în care se va investi 50.000 Euro. Până la sfârşitul lui 2006 Fundaţia Ozone va informa în acest sens peste un milion de persoane în privinţa pericolelor automedicaţiei iraţionale.


Despre Ozone Laboratories

Despre Ozone Laboratories
Grupul Ozone a intrat pe piaţa farmaceutică din România în august 2001. De la intrarea pe piaţă, Ozone Laboratories a înregistrat o creştere accelerată a cifrei de afaceri în fiecare an. Compania a încheiat până în acest moment patru parteneriate locale cu Fabiol Bucureşti, Mark Pharmaceutics Iaşi, Bioeel Târgu Mureş şi Santa Braşov ceea ce va permite o creştere semnificativă a cifrei de afaceri în 2006.

Mmd Romania
Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
Ana-Maria Constantinescu, Mirela Puiu
Tel.: 021 335 55 70
Fax: 021 335 55 47
e-mail:anamaria.constantinescu@mmd.ro
mirela.puiu@mmd.ro

corporate.affairs@ozonelaboratories.com