Conferintele Nationale de E-Commerce 2012 s-au desfasurat sub sigla Printed by Papetarie.ro

BUCURESTI - 11 mai 2012

Comunicat tip General in Social, Retail, Internet

Magazinul online Papetarie .ro a asigurat imaginea printata a Conferintelor Nationale de E-Commerce 2012, din 8 si 9 mai, de la bannerele indoor si outdoor ce anuntau evenimentul si pana la ecusoanele, mapele, pixurile si blocnotesurile puse la dispozitia participantilor, sub marca Printed by Papetarie.ro .

Conferintele Nationale de E-Commerce 2012 s-au desfasurat sub sigla Printed by Papetarie.ro
 Pentru noi GPeC este un eveniment foarte important, intrucat anul trecut ne-a ajutat sa intelegem care este directia corecta in care trebuie sa mergem, atat din punct de vedere al dezvoltarii platformei, cat si al relatiei cu consumatorii nostri. Iar pentru ca am inteles ce trebuie facut, la finalul galei am castigat premiul "Cel mai bun magazin online de Papetarie si Birotica". 

Gabriela Lungu, Online Marketing Manager Papetarie.ro

Aceasta actiune de sustinere a Conferintelor ce au deschis editia de anul acesta a Galei Premiilor e-Commerce ( GPeC ) a venit ca dovada a sprijinului pe care Papetarie.ro il acorda dezvoltarii comertului online romanesc si impunerii unor standarde inalte de bune practici pentru magazinele online.

Papetarie.ro a participat ca startup si anul trecut la GPeC,  cea mai importanta competitie in comertul online aflata acum la a VII-a editie, ceea ce a fost de real ajutor in dezvoltarea magazinului la inceput de drum.

Tot cu ocazia Conferintelor, Papetarie.ro si-a relansat si site-ul, acum cu o platforma mult mai performanta, si si-a schimbat si imaginea de brand, avand o noua sigla si mascota Profu de Papetarie cu un nou look.

Printre noutatile si beneficiile noului site se enumera: un layout mult mai prietenos, cu produsele mult mai bine structurate pe categorii, un sistem dinamic de discounturi pe cos in functie de volum, un sistem de cupoane cadou personalizate, tooluri de salvare de liste de cumparaturi si posibilitatea de plata online.

Pe langa refacerea site-ului, Papetarie.ro si-a extins si gama de produse, printre care se numara acum si categoriile Promotionale si Semnalistica. In plus, furnizeaza si servicii de personalizare, drept dovada realizarea materialelor de la Conferintele din deschiderea GPeC 2012 sub marca Printed by Papetarie.ro si sub sloganul « Asiguram suportul offline al activitatii tale online! ».

Gala Premiilor e-Commerce este de 7 ani cea mai importanta competitie in comertul electronic romanesc, numai in editia din 2011 participand peste 60 de magazine online. In editia de anul acesta, magazinele vor trece prin doua etape de evaluare si prin 85 de criterii de jurizare, cu un juriu format din 15 specialisti.

GPeC a dezvoltat, in colaborare cu alte 2 entitati neutre si echidistante in piata: Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania si certificarea TRUSTED.ro, mai exact Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online care respecta legea si bunele practici in comertul electronic.