People Media preia comunicarea si strategia de marketing pentru Romanian Geographic Information System

Constanta - 30 martie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

People Media preia în portofoliul de clienţi compania RoGIS®, pentru dezvoltarea platformei de comunicare si a strategiilor de marketing

Cu o activitate de 10 ani în dezvoltarea de soluţii de cartografiere geografică, cu o echipa profesionistă, şi cu peste 250.000 de ore de muncă în activităţi de tip GIS (Geographic Information System), (Romanian Geographic Information System) este principalul jucător regional în implementarea şi realizarea de baze cartografice tematice în format digital.

RoGIS vine în întâmpinarea nevoilor mai mult decat necesare de implementare a sistemelor GIS (Geographic Information System), care asigură stocarea unei game largi de date pe baza locaţiei geografice. Astfel, devine posibilă corelarea înregistrărilor, activităţilor şi evenimentelor specifice unui element geografic, locaţie sau regiune, cu restul elementelor. Piaţa sistemelor informatice geografice GIS a cunoscut o diversificare şi o dezvoltare continuă în ultimii ani, cu o creştere de aproximativ 20% în fiecare an. Hărţile digitale vectoriale au devenit cunoscute atât ca terminologie, cât şi ca aplicabilitate. În acelaşi timp, Uniunea Europeană ne impune participarea la programe complexe în care componenta GIS este esenţială. Piaţa nu a cunoscut încă o maturizare în România şi cred că maturizarea proiectelor se va face în următorii 5 ani,, afirmă Răzvan Margineanu director general.

Prin folosirea sistemului GIS corelat la o bază de date unică se poate realiza coordonarea mai multor activităţi printre care: gestionarea proprietăţilor, gestionarea colectării taxelor, gestionarea utilităţilor, studii de impact asupra mediului, cartografie, planificarea rutelor, etc.

Sitemele GIS oferite de RoGIS® sunt platforme complexe pentru sistemele GPS (Global Positioning System) acestea oferind cea mai complexă bază de date şi hărţi posibilă până la acest moment, completând astfel nevoia de upgradare a sistemelor GPS din Romania.

Proiectul „Monografia Judeţului Constanţa” va constitui un sistem informaţional geografic care să integreze toate tipurile de informaţie (text, cifre, imagini, hărţi) creând astfel unul dintre cele mai complexe sisteme informatice şi operaţionale pe care le putem genera cu tehnologia actuală, sisteme ce pot oferi o creştere a eficienţei informaţiei şi logisticii de la 25% cu până la 45% faţă de sistemele clasice actuale.

People Media preia şi regia de vânzări pentru ce-a de a patra versiune a catalogului: „Constanţa – Plan Stradal”, publicaţie ce conţine peste 200 de pagini cu hărţi, catalog ce conţine singura reprezentare cartografică a unui oraş din Romania la un nivel unic de detaliu, cu nouă (9) straturi independente de informaţie, inclusiv numerele poştale. Acesta se doreşte a fi un proiect major de extindere şi pe celelalte municipii de judeţ din ţară. Din 2008 se lucrează la dezvoltarea, la acelaşi nivel de straturi de informaţie, a municipiului Tulcea, cu finalitate pentru 2011. Publicaţia are ca target companiile ce folosesc reţelele stradale sau informaţiile geografice ale oraşului, printre care se numară angajaţii companiilor de distribuţie, de taxi, de curierat, transporturi şi instituţii ori societăţi ce au nevoie de date exacte geografice sau cartografice ale oraşului, reţele de telecomunicatii ş.a.m.d.
Clienţii media cărora se adresează catalogul sunt companiile ce au produse sau servicii conexe cu principalii utilizatori ai catalogului, ţintind astfel comunicarea de produs sau serviciu.
Strategia de conştientizare şi de comunicare a sistemelor GIS oferite de RoGIS®, fiind principala direcţie pe care o abordează People Media în strategia de marketing, cât şi poziţionarea companiei pe piaţa regională ca unul dintre principalii funizori de siteme integrate GIS.

Înfiinţată în 2001, RoGIS are ca obiect de activitate realizarea hărţilor digitale, implementarea soluţiilor GIS în sisteme operaţionale compexe şi a derulat proiecte GIS precum: SEGRET (sistem de evidenţă şi gestiune a reţelei de energie termică) – beneficiar: RADET, SEGI (sistem de evidenţă şi gestiune imobile) – beneficiar: RAEDPP. În prezent deruleaza proiectul: SEGCG (sistem de evidenţă şi gestiune conducte gaz) – beneficiar CONGAZ SA.
Compania are 10 angajati şi o crestere a cifrei de afaceri cu 40% in anul 2009 fata de anul 2008.


Despre PEOPLE MEDIA

People Media este o companie de publicitate fullservice integrat, ce oferă soluţii de implementare a strategiilor de marketing pentru companiile ce doresc să externalizeze biroul de marketing. Compania este prezentă pe piaţa din România în diferite zone media cum ar fi piaţa de publicitate indoor, unde alături de diferiţi parteneri strategici, derulează proiecte de publicitate indoor în clădiri de birouri, hoteluri, instituţii de învăţământ, centre comerciale sau în zona de publishing prin Business People, Business Day şi Business Life.
Printre clienţii People Media, pe diferite suporturi media, se numară la nivel naţional: Cosmote, Vodafone, Romtelecom, Borsec, Coca-Cola, RedBull, BRD, CEC Bank, ALICO Romania, Eureko, Rompetrol, Altex, Flanco, Emag, TOM, Ministerul Turismului, ANAT, Debenhams, Zara, Neocity, 3M, Leykom, iar pe plan internaţional concernul MunichRE, TUI şi Europeiska.
People Media a fost înfiinţată în 2007 prin preluarea unei companii locale, are 12 angajaţi şi o cifră de afaceri de 950.000 de euro în 2008.


PEOPLE MEDIA
Bd. Mamaia Nr 189
Constanta
office@peoplemedia.ro
office@peoplemedia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/people-media/people-media-preia-comunicarea-si-strategia-de-marketing-pentru-romanian-geographic-information-system