INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ – gestionarea emoţiilor la locul de muncă şi Professional Business Presentations ambele susţinute de George Avram

BUCURESTI - 3 octombrie 2013

Comunicat tip General in Banci / Asigurari, Sanatate, HR

EVOACT continuă sesiunea de toamnă a cursurilor deschise prin organizarea workshop-ului: INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ – gestionarea emoțiilor la locul de muncă în 21 octombrie 2013 precum și o sesiune suplimentară a cursului Professional Business Presentations în 14-15 octombrie 2013.

INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ – gestionarea emoţiilor la locul de muncă şi Professional Business Presentations ambele susţinute de George Avram
 Cei care găsesc cuvintele potrivite nu jignesc niciodată pe nimeni. Şi, cu toate acestea, ei spun adevărul. Vorbirea lor este limpede, niciodată aspră. Nu umilesc şi nu se lasă umiliţi.  

Buddha

INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ – gestionarea emoțiilor la locul de muncă

Workshop organizat de EVOACT și susţinut de George Avram  

în data de 21 octombrie 2013 

Anxietate, furie, dezamăgire, teamă, nelinişte, invidie, frustrare, ruşine, resentimente, vinovăţie, gelozie, revoltă, dispreţ, îngrijorare...

Fiecare dintre noi a trăit aceste emoţii atât acasă cât și la locul de muncă. Ele fac parte din bagajul emoţional al oricărui om sănătos şi își au rolul şi rostul lor firesc în viaţa fiecărui om. Chiar dacă uneori pot fi foarte neplăcute, aceste emoții ne ajută să ne adaptăm eficient la mediul fizic şi la cel relaţional, atunci când sunt trăite în mod normal.

Ele ajung, însă, să se transforme în ceva toxic pentru fiecare dintre noi şi pentru organizaţiile din care facem parte în momentul în care nu mai sunt adaptative. Atunci când, în loc să ne ajute să ne adaptăm mediului în care trăim și să luăm deciziile potrivite, ele lucrează în defavoarea noastră. Atunci când sunt scăpate de sub control. Atunci când ne conduc la comportamente pe care le regretăm. Atunci când ne împing să-i rănim pe cei dragi. Atunci când distrug relații de afaceri importante. Atunci când provoacă un disconfort emoţional atât de mare pentru noi şi pentru cei cu care interacţionăm, încât afectează atât rezultatele individuale, cât şi pe cele ale echipei din care facem parte.

Participarea la acest workshop le oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta competenţa emoţională pentru a putea gestiona mai bine atât emoţiile proprii cât şi pe cele ale celor cu care lucrează. 

Durata: 1 zi (09:00 la 17:00)

Locaţia: Hotel Novotel

Tarif: 150 Euro + T.V.A. /participant

Tariful include sala de curs, masa de prânz şi pauzele de cafea, precum şi toate materialele de training.

Cui se adresează?

Programul se adresează tuturor celor care vor să-și dezvolte competența emoţională: manageri, oameni de vânzări, HR, marketing etc.

În urma acestui workshop intensiv, participanţii vor învăţa:

- Ce este munca emoţională în organizaţii?

- De ce competenţa emoţională este la fel de importantă ca cea profesională în cadrul organizaţiilor?

- Ce sunt emoţiile şi cum pot deveni ele „distructive” pentru o persoană şi pentru cei cu care lucrează?

- De ce emoţiile copleşesc raţiunea?

- Cum afectează emoţiile scăpate de sub control performanţa unei echipe?

- Cum se manifestă oamenii „toxici” din punct de vedere emoţional?

- Cum pot recunoaşte şi gestiona mai bine emoţiile distructive (furia, frustrarea, frica, gelozia, invidia, dezamăgirea, ruşinea, vinovăţia etc.).

- Care sunt manifestările specifice oamenilor aflaţi la cheremul creierului emoţional la locul de muncă?

- Cum pot înţelege empatic emoţiile şi comportamentul altor oameni pentru a putea construi şi menţine relaţii de calitate cu aceştia?

- Ce este contagiunea emoţională?

- Cum să abordeze şi să rezolve conflictele emoţionale?

- Care sunt „proastele obiceiuri emoţionale” în relaţia cu ceilalţi și cum să le evite?

- Cum pot folosi în mod inteligent emoţiile proprii şi pe ale celorlalţi la locul de muncă şi în viaţa personală?

PROFESSIONAL BUSINESS PRESENTATIONS 

Program de training organizat de EVOACT și susținut de George Avram în data de 14-15 octombrie 2013

A face prezentări este aproape o necesitate în viaţa profesională de astăzi, iar abilitatea de a prezenta cu impact este una critică.

Responsabilitatea mare pe care o are un prezentator în faţa publicului său şi în faţa organizaţiei pe care o reprezintă face ca abilităţile şi cunoştinţele necesare elaborării şi susţinerii unor prezentări de succes să fie elemente extrem de importante pentru orice profesionist.

Un prezentator are întotdeauna un mesaj de transmis şi un obiectiv de atins. Acest program de training le oferă participanţilor care fac frecvent prezentări ocazia de a-şi dezvolta abilităţile necesare pentru a transmite mesajul într-o formă plăcută, concisă, clar structurată şi potrivită cu auditoriul.

Pe lângă evidenţierea principiilor fundamentale ale prezentărilor de succes, acest curs oferă ocazia dezvoltării abilităţilor legate de utilizarea eficientă a suportului vizual al prezentării, gestionarea emoţiilor şi situaţiilor dificile, precum şi creşterea capacităţii de influenţare şi persuasiune.

Durata: 2 zile (09:00 la 17:00)

Locaţia: Hotel Novotel

Tarif: 400 Euro + T.V.A. /participant

Tariful include sala de curs, masa de prânz şi pauzele de cafea, precum şi toate materialele de training.

Cui se adresează?

Participanţii sunt prezentatori care au deja experienţă în vorbitul în public şi care doresc să-şi perfecţioneze cunoştinţele şi abilităţile.

În urma acestui curs practic şi interactiv, participanţii vor învăţa:

- De ce abilităţile de prezentare sunt atât de importante în mediul de business actual şi în construirea imaginii profesionale a fiecăruia?

- Care sunt caracteristicile şi particularităţile comunicării publice?

- Cum să pregătească eficient o prezentare, ţinând cont de obiectivele pe care le au, mediul în care vor susţine prezentarea şi publicul căruia se adresează?

- Ce materiale de suport sunt necesare (slideuri, manuale, notiţe, demonstraţii etc.) în funcţie de tipul prezentării pe care o pregătesc?

- Cum să structureze o prezentare de business în funcţie de timpul pe care îl au la dispoziţie?

- Cât trebuie să dureze şi ce trebuie să conţină introducereacuprinsul şi încheierea unei prezentări de business? 

- Cum să formuleze tranziţiile potrivite între elementele prezentării?

- Cum să pregătească şi cum să folosească suportul vizual (în special Power Point şi flipchart)?

- Cum să capteze şi să menţină atenţia auditoriului pe tot parcursul prezentării?

- Cum să ţină sub control emoţiile ?

- Cum să-şi folosească vocea, postura, gesturile, mimica, înfăţişarea, contactul vizual, mişcarea pentru a avea impactul dorit în timpul susţinerii prezentării?

- În ce fel să utilizeze umorul, exemplele, povestioarele, anecdotele sau citatele pentru  a  „condimenta” prezentarea?

- Cum să gestioneze întrebările participanţilor şi cum să „dezamorseze” situaţiile dificile?

Pentru mai multe informaţii sau pentru o agendă detaliată a cursurilor nu ezitaţi să ne contactaţi:office@evoact.com, www.evoact.com

 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/personal-consulting/inteligenta-emotionala-gestionarea-emotiilor-la-locul-de-munca-si-professional-business-presentations-ambele-sustinute-de-george-avram