Un nou serviciu pentru clientii PharmEc Software

BUCURESTI - 22 iunie 2005

Comunicat tip General in IT&C

PharmEc Software isi largeste gama serviciilor IT si lanseaza un serviciu profesional si modern de Help-Desk.

Un nou serviciu pentru clientii PharmEc Software

Serviciul de Help-Desk se refera atat la intretinerea software, cat si la cea hardware. Un simplu apel telefonic sau e-mail, le permite celor 900 de clienti ai companiei sa intre in contact cu operatorii de la centru. Ei pot comunica nu numai problemele tehnice care apar, dar si cererile de servicii si produse suplimentare.

“Am creat acest serviciu nu numai pentru a veni in sprijinul clientilor nostri. Serviciul de Help-Desk are, de fapt, un dublu avantaj. Ne ajuta, pe noi, sa cunoastem mai bine nevoile partenerilor nostri, iar, pe ei, sa ne comunice si sa rezolve cat mai rapid eventualele probleme care apar.” a declarat Georgian Roşu, Director dezvoltare, PharmEc Software.

Despre PharmEc Software

PharmEc Software este o companie cu capital integral romanesc si are ca principal domeniu de activitate dezvoltarea de solutii informatice complete pentru firmele din domeniul farmaceutic, dar si pentru intreprinderi mijlocii si mari, cu activitate de productie complexa.
PharmEc Software
B-dul Iuliu Maniu, nr. 6
Sector 6, Bucuresti
Tel: (021) 4085040
Fax: (021) 4105044
office@pharmec.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pharmec-software/un-nou-serviciu-pentru-clientii-pharmec-software