PHARO Strategy
Descrierea companiei PHARO Strategy
Organizator: Fundatia Nationala pentru Civilizatie Rurala „Niste Tarani”
In parteneriat cu: Biblioteca Metropolitana „Mihail Sadoveanu” Bucuresti
Sponsori: BCR, Asesoft, Marshal Turism, Diana S.R.L., Boromir, Normandia, Agrovet, Casa Palosi (Mihaela si Ion Palosi) – Ceramica de Hurez, Obada S.R.L., 3 Axe, Paralela 45
Parteneri: Primaria Comunei Slatioara, Casa de Cultura Taraneasca Slatioara, Directia Judeteana pentru Cultura, Culte si Patrimoniul Cultural National Valcea
Parteneri media: Radio Romania, TVR Craiova, Cronica Romana, Realitatea Tv, Tv Valcea 1, Tv Etalon Ramnicu Valcea, Ziua, Antena 1 Tg. Jiu, Radio Oltenia Craiova, Obiectiv Valcean, Radio Metronom Ramnicu Valcea, Curierul de Ramnic, Ziarul de Duminica, Gazeta de Sud, Zile si Nopti Craiova, Zile si Nopti Valcea, Curierul National.
Eveniment organizat cu sprijinul: PHARO Strategy - Agentie de Comunicare si Relatii Publice
Comunicate PHARO Strategy :
-
Bucuresti - 9 decembrie 2008
-
Slatioara - 5 septembrie 2008
-
Slatioara - 13 august 2008
Vezi toate comunicatele companiei PHARO Strategy.