7 Motive sa Nu participi la InStore Training de comunicare in Magazin 05-06 Martie 2009

BUCURESTI - 18 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingurile noastre. Decizia este a Ta.
1. Firma la care lucrezi nu isi vinde produsele prin intermediul magazinelor.
2. Esti convins ca toti cei care intra intr-un magazin respecta cu sfintenie listele de cumparaturi facute acasa.
3. Esti convins ca toate cumparaturile sunt prestabilite si nici una nu este facuta din impuls.
4. La tine in firma comunicarea in magazin se face dupa cum a visat seful in noaptea trecuta.
5. Nu vrei sa te intelegi agentia de comunicare cu care lucrezi.
6. Esti convins ca este suficient ca produsul sa aiba un ambalaj colorat pentru a fi sigur ca va fi ales de catre consumator.
7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Comunicarea in magazin si deja ti s-a acrit de subiect.

Obiectivul Trainingul de InStore (www.marketingforum.ro) este de a propune magazinul ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.

Trainingul InStore (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comuniare in spatiul de vanzare.

Trainingul InStore are o durata de doua zile totalizand aproximativ 13 ore si cuprinde Prelegerea Trainerului, discutii libere si un work-shop-uri.

Tematica InStore

1. De ce este magazinul un subiect de interes?
Cum percep consumatorii magazinul
Pozitia Comunicarii instore in mixul de comunicare
Date generale despre piata: situatie actuala, previziuni, investitii
2. Care sunt cerintele comunicarii in magazin?
Relevanta
Crearea de experiente placute
Ce inseamna experienta
Cum se genereaza
Care sunt beneficiile sale
Comunicarea integrata
3. Care sunt instrumentele de comunicare folosite?
Produsul
Packaging - elemente de baza si trenduri
Pretul
Folosirea promotiilor
Relatia dintre promotie si loialitate
Magazinul in sine
Identificarea si utilizarea tuturor punctelor de contact cu consumatorul
Modalitati de comunicare la raft
Crearea si utilizarea displayurilor
Alte puncte de contact
Evenimente
Sampling
Demonstratii
Alte tipuri de evenimente
4. Cum se masoara eficienta comunicarii instore?
Modalitati de evaluare a succesului
Indicii
Ce se poate masura si ce nu
5. Cum se creaza o campanie in magazin?
Etapele crearii unei campanii
Exercitiu practic
6. Cum se conecteaza o campanie in store cu celelalte componente ale mixului de comunicare?
CSR
Online
ATL
Evenimente Corporate

Traininerul 'InStore' este Ioana MUCENIC. Ioana Mucenic are de trei ani propria agentie – Pastel Age, specializata in crearea de experiente de brand, propunand principiile marketingului experiential ca modalitate eficienta de a forma relatii intre consumatori si brand. De asemenea, este colaborator al publicatiei de retail Piata.

Taxa de participare la Trainingul Pre Marketing este 1300 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 02 Martie 2009
Mai sunt 4 locuri disponibile

Mai multe informatii si inscrieri pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/7-motive-sa-nu-participi-la-instore-training-de-comunicare-in-magazin-05-06-martie-2009