Advertising, PR sau Marketing Direct ?

BUCURESTI - 7 iulie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Participand la trainingul Start Promo din 10 – 11 iulie 2008 vei afla care sunt principalele tehnici de comunicare de marketing si care sunt cele mai potrivite pentru produsul sau compania pe care le promovezi, cum si cand sa le folosesti pentru a obtine rezultate maxime.

Start Promo (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au cunostinte medii si reduse despre comunicarea de marketing si care doresc sa isi dezvolte cunostintele in domeniul comunicarii de marketing.

Astazi 7 iulie este ultima zi de inscrieri la Start Promo din 10-11 iulie.

Trainingul Start Promo are ca obiective consolidarea bazei de cunostinte in domeniul promovarii si se adreseaza tuturor celor care au constientizat nevoia imperioasa de a comunica eficient cu mediul de afaceri, insa nu detin o baza de cunostinte teoretice in acest domeniu.



Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 10 si 11 iulie, in Bucuresti la Hotel Caro si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.

Efectul pe care il dorim in randul participantilor este de acumulare a unei baze de cunostinte in domeniu suficiente pentru a putea crea campanii de comunicare eficiente care sa atinga obiectivele urmarite

Tematica Start Promo este:

Introducere in Comunicarea de Marketing

Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi
BONUS: Cartea „Viata mea în publicitate Publicitate stiintifica”
Bonus Boia conform programului de fidelizare al Picant (www.picant.ro)

Taxa de participare este de 950 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Insformatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Nicoale Naumof, 0765216491 si Ioana Anescu, 0766-244-894, www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/advertising-pr-sau-marketing-direct3