Aflati reteta succesului unui Brand de companie! Brand BackStage pe 6 si 7 Martie

BUCURESTI - 26 februarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Pentru construirea si dezvoltarea unui brand puternic este nevoie de timp, munca, resurse, gandire si multa grija. Crearea unui brand veritabil se face in timp si cu implicarea tuturor. Nu doar multinationalele pot avea branduri. Orice companie care investeste timp si atentie in respectarea promisiunilor pe care le face catre clienti poate avea un brand.

Brand Backstage prezinta reteta managementului de brand si raspunde la intrebari precum: Ce face un nume oarecare sau un produs sa fie brand? Cum se construieste si cum se intretine un brand? Mai multe puteti afla la Trainingul de Brand Management pentru IMM-uri Brand BackStage (www.marketingforum.ro) din 6 si 7 Martie 2008.


Trainingul Brand BackStage (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor cu responsabilitati de marketing in cadrul unor companii mici si mijlocii. Scopul trainingului este de a oferi o imagine schematica asupra importantei brandingului si a pasilor de baza in crearea si managementul unui brand.

Tematica Trainingului 'Brand BackStage' acopera 3 mari sectiuni precum: Ideea de brand ( Ce este un brand), Tipuri de brand-uri, Procesul de dezvoltare a unui brand.

Trainerul 'Brand BackStage' este Andreia ANDREI
Andreia ANDREI are o experienta de 10 ani in domenile marketing, comunicare si dezvoltare de produs.Ca baza educationala, Andreia este absolventa de studii superioare economice, specializarea marketing. Pe parcursul evolutiei profesionale Andreia si-a completat cunostintele teoretice prin cursuri de specializare in analiza tranzactionala si studii postuniversitare in informatica.

Andreia a activat cu precadere pe piata serviciilor profesionale, in domenii precum: advertising, comunicatii mobile, web, software si cel mai recent, evenimente. A detinut pozitii precum: manager de proiect, consultant si director de marketing.
Inovatia, creativitatea, cercetarea si combinarea informatiilor din domenii diverse de activitate au fost cuvintele cheie pentru toate pozitiile ocupate.

Pachetul de Training Deschis contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs in format text integral
Diploma de participare
Masa de pranz
Pauze de cafea
BONUS: Cartea Cele 22 de Legi Imuabile ale Brandingului
Bonus Boia – conform programului de fidelizare al PICANT (www.picant.ro)

Taxa de participare la Brand BackStage Training Deschis este 950 RON+TVA/persoana la care se pot aplica

5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru inscrieri este 3 Martie 2008

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea traininguri de marketing.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event\'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Ioana Anescu - 0766 244 894
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/aflati-reteta-succesului-unui-brand-de-companie-brand-backstage-pe-6-si-7-martie