Branding PICANT – Junior Brand – 18 iulie

BUCURESTI - 17 iunie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Pentru ca o companie sau o marfa sa devina un brand trebuie sa isi asume o semnificatie unica, sa faca o promisiune publicului sau si sa o respecte.

Brandul este principalul activ pe care il detine o companie.

Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.

7 Motive sa NU participi la Junior Brand
Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingurile noastre. Decizia este a Ta.
1. Esti absolut convins ca cel mai important pentru afacere este produsul, care se va vinde singur.
2. Inca mai crezi ca deciziile de cumparare sunt dominant rationale.
3. Firma la care lucrezi isi atrage clientii prin pile, spagi si alte 'instrumente de marketing' specifice tranzitiei dambovitene.
4. Firma la care lucrezi merge bine si esti convins ca nu va fi afectata de schimbarile din mediul social si de afaceri.
5. Iti place ca produsul sau compania la care lucrezi sa fie confundate cu cele ale concurentei.
6. Esti absolut convins ca branding inseamna desenarea unui logo si gasirea unui sloga, la care adauga foile cu antet si cartile de vizita.
7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Brandingul si Brand Managementul si deja ti s-a acrit de subiect.

Tematica Junior Brand
1. Notiuni de baza despre brand

2. Proiectarea unui brand
Identificarea nisei de acoperit
Analiza concurentei
Analiza publicului tinta
Stabilirea pozitionarii – alegerea Brand Essence-ului
Proiectarea produsului (designul de produs)
Proiectarea distributiei
Stabilirea pretului.
Comunicarea brandului.
Principii de baza in comunicarea brandului.
Etapele comunicarii unui brand.
Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului.
Capcane in comunicarea brandului.

3. Evolutia brandului in timp
Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand
Improspatarea brandului
Repozitionarea
Extinderea brandului
Moartea brandului

4. E bine de stiut
Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri
Brandul ingredient
Brandul garantie
Nevoia de sustinere financiara a brandului.

Trainerul 'Junior Brand' este Nicolae NAUMOF
Nicolae NAUMOF este specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line. Nicolae NAUMOF a fost implicat in organizarea a peste 40 de evenimente de la mici traininguri in regim deschis pana la conferinte de afaceri si targuri si expozitii.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 550 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 30 Iunie 2008.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Pentru a beneficia de reducerea de 10% trebuie sa efectuati plata pana in data de 30 Iunie, in caz contrar, reducerea va fi anulata.
Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 15 Iulie 2008
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro