Branding si Comunicare in Stil PICANT – Junior Brand & Start Promo – 10, 13-14 Iunie

BUCURESTI - 20 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Pentru ca Brandingul si comunicarea de marketing fac o echipa deosebit de puternica in marketingul oricarei companii, PICANT organizeaza in Iunie trainingurile Junior Brand si Start Promo in aceeasi saptamana pe 10 si 13-14 iunie.

Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

Start Promo ( www.marketingforum.ro ) se adreseaza persoanelor care doresc sa isi dezvolte cunostintele in domeniul comunicarii de marketing si care au cunostinte reduse si medii despre comunicarea de marketing.

Tematica Junior Brand
1. Notiuni de baza despre brand

2. Proiectarea unui brand
Identificarea nisei de acoperit
Analiza concurentei
Analiza publicului tinta
Stabilirea pozitionarii – alegerea Brand Essence-ului
Proiectarea produsului (designul de produs)
Proiectarea distributiei
Stabilirea pretului.
Comunicarea brandului.
Principii de baza in comunicarea brandului.
Etapele comunicarii unui brand.
Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului.
Capcane in comunicarea brandului.

3. Evolutia brandului in timp
Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand
Improspatarea brandului
Repozitionarea
Extinderea brandului
Moartea brandului

4. E bine de stiut
Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri
Brandul ingredient
Brandul garantie
Nevoia de sustinere financiara a brandului.


Tematica Start Promo este:

1. Introducere in Comunicarea de Marketing

Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

2. Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

3. Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Junior Brand si Start Promo (www.marketingforum.ro) sunt sustinute de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 550 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri, iar pentru Start promo taxa de participare este de 1050 RON+ TVA/persoana la care se pot aplica reduceri.

Persoanele care vor participa la ambele traininguri din 10, respectiv 13-14 iunie vor primi o reducere suplimentara de 100 RON.

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/branding-si-comunicare-in-stil-picant-junior-brand-start-promo-10-13-14-iunie