Brandul Garantie vs Brandul Ingredient – Junior Brand - 23 Aprilie 2010

BUCURESTI - 20 aprilie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Atat brandul garantie, cat si brandul ingredient sunt modalitati ca un brand sa beneficieze de capitalul de incredere al unui alt brand. In cazul “brandului garantie” brandul garant transfera credibilitatea sa asupra brandului garantat asumandu-si “paternitatea” acestuia. In cazul “brandului ingredient” un brand mai slab isi creste credibilitatea prin prezenta unui brand puternic in componenta sa.

Mai multe despre transferul de credibilitate de la un brand la altul vei afla pe 23 aprilie la Junior Brand (www.marketingforum.ro).

Astazi 20 aprilie este ultima zi in care te poti inscrie.

Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.

Tematica Junior Brand
1. Notiuni de baza despre brand

2. Proiectarea unui brand
Identificarea nisei de acoperit
Analiza concurentei
Analiza publicului tinta
Stabilirea pozitionarii - alegerea Brand Essence-ului
Proiectarea produsului (designul de produs)
Proiectarea distributiei
Stabilirea pretului.
Comunicarea brandului.
Principii de baza in comunicarea brandului.
Etapele comunicarii unui brand.
Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului.
Capcane in comunicarea brandului.

3. Evolutia brandului in timp
Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand
Improspatarea brandului
Repozitionarea
Extinderea brandului
Moartea brandului

4. E bine de stiut
Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri
Brandul ingredient
Brandul garantie
Nevoia de sustinere financiara a brandului.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 350 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 20 Aprilie 2010
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/brandul-garantie-vs-brandul-ingredient-junior-brand-23-aprilie-2010