Cat de multe stiu angajatii despre compania in care lucreaza – Insider – 11 Martie

BUCURESTI - 23 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Putini sunt managerii de Marketing sau Resurse Umane care isi pun problema daca angajatii se considera cu adevarat parte a companiei in care activeaza. Cunosc finalitatea muncii lor? Au incredere in produsele/serviciile la “fabricarea” carora contribuie? Adera la valorile brandului?

Comunicarea si informarea constanta a angajatilor duc la inlaturarea barierelor de comunicare si dau unitate echipei. De aceea, trainingul Insider este axat pe identificarea si inlaturarea dificultatilor de comunicare interdepartamentala cu scopul de a facilita fluxul de informatii si astfel a stimula munca si colaborarea in echipa.

Obiectivele trainingului sunt intelegerea necesitatii de comunicare interna, utilitatea considerarii angajatului ca primul client al firmei, transformarea angajatului in vector de imagine al produselor firmei, facilitarea comunicarii interdepartamentale si asumarea gandirii de marketing la nivel organizational.

Tematica Trainingului 'Inside Marketing':

1.Introducere
a.Locul marketingului in companie
b.Misiunile marketingului
c.Marketing vs gestionarea relaţiilor cu clienţii si vânzări
2.Când marketingul şi HR-ul se întâlnesc...
a.Marketingul intern, în context de performanţă
b.Totul pleacă de la cultura organizaţional
c.Paşii şi funcţiile marketingului intern
d.Best practices de marketing intern.
e.Marketing intern eficient
f.Strategia de marketing intern
g.Branding intern

3. Aplicaţii şi studii de caz

Florina Pinzaru este trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing. Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti. Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France. Experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).

Taxa de participare este de 1000 RON+ TVA / Persoana.

La aceasta taxa se aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 6 Martie 2009 .

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 www.marketingforum.ro



mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/cat-de-multe-stiu-angajatii-despre-compania-in-care-lucreaza-insider-11-martie