Cea mai grea etapa din proiectarea unei campanii de promovare ... Afla la Start Promo 7 – 8 februarie 2008

BUCURESTI - 24 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Cea mai grea etapa din proiectarea unei campanii de promovare este alegerea „axului comunicational”. Acesta reprezinta esenta campaniei de promovare, mesajul central care ar trebui sa ajunga in mintile consumatorilor. Despre alegerea axului comunicational si rolul sau intr-o campanie de promovare se va vorbi la Start Promo (www.marketingforum.ro) pe 7 si 8 februarie 2008.

Trainingul Start Promo (www.marketingforum.ro) are ca obiective consolidarea bazei de cunostinte in domeniul promovarii si se adreseaza tuturor celor care au constientizat nevoia imperioasa de a comunica eficient cu mediul de afaceri, insa nu detin o baza de cunostinte teoretice in acest domeniu.

Start Promo (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse si medii despre comunicarea de marketing si care doresc sa isi dezvolte cunostintele in domeniul comunicarii de marketing.


Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 7 si 8 februarie, in Bucuresti la Hotel Parc si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.

Tematica Start Promo este:

Introducere in Comunicarea de Marketing

Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi

Taxa de participare este de 850 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica

·10% reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 28 ianuarie
·5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 4 februarie.

Insformatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

Start Promo este parte a proiectului PICANT. Cu peste 50 de participanti pana acum, Start Promo a ajuns la a 5-a editie.

Mai multe informatii - Ioana Anescu 0766244894 si Nicolae Naumof - 0765216491
[email protected]

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/cea-mai-grea-etapa-din-proiectarea-unei-campanii-de-promovare-afla-la-start-promo-7-8-februarie-2008