Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Comertul electronic este o afacere serioasa! iSell, 5 si 6 martie

    BUCURESTI - 16 februarie 2009

    « Deschiderea » unui magazin online poate parea usor de facut. Totusi, comertul electronic este mai mult decat o platforma web si un departament de IT. In spatele imaginii virtuale a magazinului exista un mecanism care functioneaza asemeni unei companii din mediul offline.    comunicatul de presa

  • Branding PICANT – Junior Brand – 11 Martie

    BUCURESTI - 12 februarie 2009

    Pentru ca o companie sau o marfa sa devina un brand trebuie sa isi asume o semnificatie unica, sa faca o promisiune publicului sau si sa o respecte.

    Brandul este principalul activ pe care il detine o companie.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

    Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
        comunicatul de presa

  • Project MarkeTeam - Training de managementul si comunicarea echipei în proiectele de marketing, 18 martie

    BUCURESTI - 11 februarie 2009

    Munca unui marketer presupune si interactiunea cu alte departamente pentru implementarea strategiilor de marketing create. In absenta unei bune colaborari si coordonari a tuturor celor implicati in aceste proiecte, actiunile de marketing nu vor avea rezultatul scontat!    comunicatul de presa

  • Atuurile managerilor de magazine online, iSell 5 si 6 Martie

    BUCURESTI - 10 februarie 2009

    Comertul electronic a fost vedeta online a anului 2008. Studiul ANRCTI prevedea o crestere cu 50% pe an a numarului de magazine on line. Sfarsitul anului si inceputul lui 2009 nu lasa loc de atata optimism.    comunicatul de presa

  • Comunica Acolo Unde se ia Decizia – InStore 05-06 Martie 2009

    BUCURESTI - 10 februarie 2009

    Deciziile de cumparare pentru bunuri le larg consum, obiecte vestimentare, obiecte decorative, chiar si unele bunuri de folosinta medie si indelungata se iau intr-o proportie covarsitoare in spatiul de vanzare.

    In aceasta situatie comunicarea in magazin este un instrument excelent pentru stimularea vanzarilor.

    Trainingul InStore (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comuniare in spatiul de vanzare.

    Trainingul de InStore (www.marketingforum.ro) este mai curand o aplicatie practica, decat o lectie teoretica. Obiectivul sau este acela de a propune magazinul ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.
        comunicatul de presa

  • O Mostra de PICANT - Cum ducem Vestea Buna Clientilor, astfel incat Clientii sa o duca mai departe

    BUCURESTI - 5 februarie 2009

    „Cum ducem Vestea Buna Clientilor, astfel incat Clientii sa o duca mai departe” este tema prezentarii pe care o va sustine Nicolae NAUMOF (partener la PICANT) pe 10 februarie la aniversarea a un an de Intalniri PICANTe. (www.marketingforum.ro sectiunea „Intalniri PICANTe”).

    Intalnirile PICANTe sunt o forma de comunicare directa a PICANT cu oamenii pasionati de marketing si afaceri si o excelenta posibilitate de networking.

    Intr-o perioada in care abunda vestile proaste va propunem sa identificam cum putem aduce vesti bune clientilor. Prezentarea sustinuta de Nicolae NAUMOF este o mostra de Gandire PICANTa in marketing si afaceri, un demo live al trainingurilor PICANTe.
        comunicatul de presa