-
BUCURESTI - 4 februarie 2009
Trainingul de comert electronic sustinut de Liviu Taloi pe 5 si 6 martie nu este adresat doar celor care deja detin magazine online. Este un bun instrument de start si pentru cei care viseaza sa dezvolte o astfel de afacere, sau au pur si simplu un hobby « in online ». De asemenea, in cazul unei agentii interactive, de marketing sau comunicare iSell se poate dovedi util pentru a intelege « ce doreste clientul » ?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 februarie 2009
Incertitudinea si lipsa de comunicare in interiorul companiei sunt mai daunatoare decat efectele crizei economice. Un colectiv bine informat, asupra obiectivelor si actiunilor companiei, este cea mai buna masura interna anti-criza.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 februarie 2009
Multi uita ca magazinul este un canal de comunicare, si inca unul dintre cele mai eficiente. Cateva cifre: 70% dintre deciziile de achizitie se iau in magazin, iar 68% dintre achizitii sunt de impuls.
Trainingul de InStore (www.marketingforum.ro) este mai curand o aplicatie practica, decat o lectie teoretica. Obiectivul sau este acela de a propune magazinul ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.
Trainingul InStore (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comuniare in spatiul de vanzare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 februarie 2009
Mixul de marketing reprezinta ansamblul instrumentelor pe care o companie le poate folosi pentru maximizarea beneficiilor. Mixul de marketing este format din Produs, Pret, Distributie si Comunicare. Folosirea eficienta fiecaruia dintre componentele mixului si corelarea elementelor din mix asigura premisele unui succes.
Participand la trainingul Marketer Start (www.marketingforum.ro) din 12 si 13 Februarie vei afla care sunt principalele instrumente de analiza de marketing, cum se stabilesc caracteristicile componentelor mixului de marketing si cum poti dezvolta o activitate de marketing cat mai utila companiei.
Marketer Start (www.marketingforum.ro) este un training de bazele marketingului si comunicarii de marketing adresat persoanelor care sunt la inceput de drum in marketing si celor care vor sa isi revizuiasca cunostintele acumulate in timp.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 ianuarie 2009
Pe vremuri, in perioade de criza, lumea statea acasa si citea. Acum, navigheaza pe Internet! De aceea, site-urile, newsletterele, blogurile, si in general tot ce tine de comunicarea online, sunt canale din ce in ce mai appreciate in strategiile de comunicare! Au mai ramas doar 2 zile in care va puteti inscrie la Trainingul Web Wizard sustinut de Claudiu Gamulescu
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2009
Cateva dintre instrumentele de promovare business to business sunt marketingul direct, managementul bazelor de date si in special a listelor cu clienti, promovarea on-line si comunicarea prin eveniment.
La toate acestea se adauga o buna relatie cu clientii.
Trainingul 2B Marketing (www.marketingforum.ro) ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business. Este un curs special croit pentru fortele comerciale ale firmelor care vând consumatorilor organizationali. Astfel, prin învatare experientala, pe baza de simulari, vor putea întelege, sa aprecieze si sa ia decizii corecte din punct de vedere marketing, în vederea asigurarii pozitionarii dorite si sustinerii vânzarilor si a cotei de piata.
comunicatul de presa