Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Cat de mult poate fi extins un brand - Junior Brand - 1 Iunie 2010

    BUCURESTI - 21 mai 2010

    Extinderea brandului este o chestiune controversata, unii specialisti sustinand ca este o eroare, altii considerand ca este benefica.

    In cadrul trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 1 Iunie 2010 se va prezenta subiectul extinderii brandului si care sunt conditiile in care aceasta se poate realiza fara a pune in pericol puterea brandului care va fi extins.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

    Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.    comunicatul de presa

  • Rebranding sau Improspatarea brandului - Junior Brand - 1 Iunie 2010

    BUCURESTI - 19 mai 2010

    Una dintre cele mai des intalnite confuzii in branding si brand management este cea dintre rebranding si improspatarea brandului.

    Rebrandingul inseamna schimbarea unor componente majore ale brandului care duc la schimbarea brand essence-ului. Improspatarea brandului inseamna modificarea unor elemente mai putin importante care nu determina modificarea brand essence-ului.

    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 1 Iunie 2010.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.    comunicatul de presa

  • Training pentru un Eveniment de Afaceri Reusit – Event’Or 10 – 11 Iunie

    BUCURESTI - 18 mai 2010

    Event’or ( www.marketingforum.ro ) este primul training dedicat organizatorilor evenimente de afaceri. Eventor este gandit ca un instrument de invatare astfel incat, la finalul trainingului, un organizator de evenimente de afaceri sa aiba cunostintele necesare proiectarii si punerii in practica a unui eveniment reusit.

    Work-shop-urile realizate de participantii la Eventor ( www.marketingforum.ro ) reprezinta un plan de organizare a unei conferinte deschise. Informatia din cadrul Eventor poate fi folosita pentru organizarea eficienta si a seminariilor, intalnirilor de afaceri, expozitii etc.
        comunicatul de presa

  • Limbajul Non-Verbal in Sustinerea de Prezentari Publice – SPEECH 27 – 28 mai 2010

    BUCURESTI - 18 mai 2010

    Sustinerea unei prezentari publice implica atat comunicare verbala, cat si comunicare non-verbala si para-verbala.

    Trupul transmite o multitudine de mesaje in orice situatie de comunicare. In cazul unei prezentari publice cei mai multi oameni sunt emotionati sau stresati ceea ce duce la transmiterea unor semnale non-verbale negative.

    Afla, alaturi de multe tehnici de sustinere a prezentarilor publice, cum iti poti imbunatati postura corpului, folosirea mainilor si mimica fetei in cazul prezentarilor publice la Trainingul SPEECH din 27 – 28 mai 2010 (www.marketingforum.ro).    comunicatul de presa

  • De Ce Sa Fie Brandul Tau Prezent in Social Media SOCIAL.Web 3-4 iunie

    BUCURESTI - 17 mai 2010

    Odata cu dezvoltarea comunicarii on-line consumatorii au o voce din ce in ce mai puternica, iar comunicarea nu mai este doar din directia companiei catre clienti. Daca Nu Te Vei Alatura Conversatiei Din Social Media, Aaceasta Va Avea Loc Fara Tine.

    La SOCIAL.Web (www.marketingforum.ro) explicam cum se poate face comunicare de marketing prin intermediul Social Media fara a avea pretentia unor retete universale infailibile.

    Trainingul SOCIAL.Web (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care doresc sa identifice cele mai potrivite si eficiente strategii pentru a beneficia de avantajele si oportunitatile unice ale mediului online.    comunicatul de presa

  • Folosirea Umorului in Prezentarile Publice – SPEECH 27 – 28 mai 2010

    BUCURESTI - 17 mai 2010

    Marea majoritate a prezentarilor publice considerate bune si foarte bune contin elemente de umor. Acestea au trei roluri fundamentale. Primul rol este de a castiga bunavointa audientei la inceputul unei prezentari. Al doilea este cel de a fragmenta intr-un mod placut prezentarea deoarece adultii nu pot sta concentrati la un nivel ridicat mai mult de 10 – 15 minute. Al treilea rol este cel de a imbunatati perceptia generala asupra prezentarii.

    Mai multe despre folosirea umorului si foarte multe alte aspecte ale unei prezentari publice vom aborda pe 27 si 28 mai la trainingul SPEECH.
        comunicatul de presa