Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Cand putem considera ca avem un brand ? – Junior Brand – 10 Decembrie

    BUCURESTI - 27 noiembrie 2008

    De foarte multe ori termenul „brand” este folosit impropriu. Cand putem spune, cu adevarat ca avem un brand?

    Cand brandul a fost confirmat de timp,
    Cand brandul a fost confirmat de publicul tinta,
    Cand brandul a fost confirmat de raportul vanzari – investitie in comunicare,
    Cand brandul a fost confirmat de concurenta.

    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 10 decembrie 2008. Mai sunt disponibile 3 locuri.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management
        comunicatul de presa

  • Marketing business to business Ultima Zi de Inscrieri la 2B Marketing 04 – 05 Decembrie

    BUCURESTI - 27 noiembrie 2008

    Astazi 28 noiembrie este ultima zi in care se mai pot face inscrieri la trainingul de marketing business to business 2B Marketing din 04 – 05 Decembrie (www.marketingforum.ro).

    Trainingul 2B Marketing (www.marketingforum.ro) ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business.

    Trainingul 2B Marketing (www.marketingforum.ro) ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business. Este un curs special croit pentru fortele comerciale ale firmelor care vând consumatorilor organizationali. Astfel, prin învatare experientala, pe baza de simulari, vor putea întelege, sa aprecieze si sa ia decizii corecte din punct de vedere marketing, în vederea asigurarii pozitionarii dorite si sustinerii vânzarilor si a cotei de piata.
        comunicatul de presa

  • Participarea la Targuri si Expozitii in contextul economic actual - Advanced Exhibiting Training 12 Decembrie

    BUCURESTI - 27 noiembrie 2008

    Neparticiparea la targuri si expozitii de cele mai multe ori nu este o solutie sigura. Absenta de la targuri si expozitii poate fi daunatoare imaginii unei companii.

    In contextul economic actual o participare la targuri si expozitii trebuie sa fie construita in jurul obtinerii de rezultate palpabile cu investitii responsabile. Da. O serie de costuri legate de participare trebuie reduse, dar de unde taiem din buget?

    Acest subiect, alaturi de alte componente ale unei participari eficiente la targuri si expozitii, vor fi abordate in trainingul Advanced Exhibiting (www.marketingforum.ro) din 12 Decembrie 2008.
        comunicatul de presa

  • Rebranding sau Improspatarea brandului – Junior Brand – 10 Decembrie

    BUCURESTI - 26 noiembrie 2008

    Una dintre cele mai des intalnite confuzii in branding si brand management este cea dintre rebranding si improspatarea brandului.
    Rebrandingul inseamna schimbarea unor componente majore ale brandului care duc la schimbarea brand essence-ului. Improspatarea brandului inseamna modificarea unor elemente mai putin importante care nu determina modificarea brand essence-ului.
    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 10 decembrie 2008. Mai sunt disponibile 4 locuri.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

    Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
        comunicatul de presa

  • Informatiile de teren in marketingul business to business - 2B Marketing 04 – 05 Decembrie

    BUCURESTI - 26 noiembrie 2008

    Agentii de vanzari nu au doar rolul de a impinge oferta unei companii in piata. Un alt rol al acestora, deosebit de important, este colectarea de informatii direct de la clienti. Aceste informatii vin uneori si fara a fi cerute, prin discutiile cu clientii.

    Un bun manager de marketing intr-o companie care actioneaza pe piata business to business va sti cum sa colecteze, sa centralizeze si, mai ales, sa foloseasca aceste informatii venite direct de la sursa.

    Mai multe despre folosirea informatiilor de teren vei afla la 2B Marketing in 04 – 05 Decembrie (www.marketingforum.ro).

    Trainingul 2B Marketing (www.marketingforum.ro) ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business.    comunicatul de presa

  • Comert Electronic Ultima zi de inscrieri la iSell - Training de comert on-line 27 – 28 Noiembrie

    BUCURESTI - 24 noiembrie 2008

    Astazi 24 noiembrie este ultima zi in care se fac inscrieri la trainingul de comert electronic iSell din 27-28 noiembrie.
    Trainingul iSell (www.marketingforum.ro) este singurul training de comert electronic din Romania si este sustinut de domnul Liviu TALOI, Consultantul magazinului on-line care a castigat titlul de 'Magazinul anului' la Gala Premiilor eCommerce.

    Trainingul i Sell (www.marketingforum.ro) propune o abordare manageriala a comertului electronic care vizeaza atat aspecte tehnice, financiare cat si de marketing si comunicare.


    i Sell se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.
        comunicatul de presa