Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Adaptarea Comunicarii la Etapa din Viata Brandului - Junior Brand - 1 Iunie 2010

    BUCURESTI - 17 mai 2010

    Un Brand trece prin cateva etape in decursul vietii sale:
    Etapa 1: Necunoscut,
    Etapa 2: Cunoscut,
    Etapa 3: Cunoscut pentru ceva,
    Etapa 4: Cunoscut pentru ceva bun,
    Etapa 5: Cunoscut pentru ceva diferit,
    Etapa 6: Cunoscut pentru lucruri importante pentru publicul tinta.
    Comunicarea unui brand trebuie sa se adapteze fiecarei etape din viata brandului, astfel incat sa il ajute sa treaca la urmatoarea etapa.

    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 1 Iunie 2010.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.    comunicatul de presa

  • Cat de clara, corecta si cursiva e pronuntia ta? – CLAR Training de dictie profesionala 22 – 23 mai

    BUCURESTI - 6 mai 2010

    Poti citi cu voce tare - corect, clar si cursiv - urmatorul text: „Eu pup poala popii, popa pupa poala mea?”

    Trainingul CLAR (www.marketingforum.ro) este dedicat celor care doresc sa isi imbunatateasca vorbirea, fiind sustinut de Carmen IVANOV - specialist in dictie care are peste 10.000 de ore in fata microfonului in emisiuni live de Radio si TV.

    Trainingul isi propune sa familiarizeze participantii cu elementele teoretice si practice ale vorbirii corecte. CLAR contine multe exercitii de corectare a pronuntiei si exercitii care imbunatatesc per ansamblu vorbirea.    comunicatul de presa

  • 7 Motive sa NU participi la Online Wizard – training de SEO, SEM si Usability pe 19 si 20 Mai

    BUCURESTI - 6 mai 2010

    Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingurile noastre. Decizia este a Ta.

    1. Daca firma la care lucrezi nu isi doreste prezenta online.
    2. Esti convins ca ai tai clienti nu folosesc Internetul ca mijloc de informare sau de divertisment.
    3. Esti convins ca utilizatorii de internet vor intra direct pe site-ul tau fara ca tu sa faci ceva in acest sens.
    4. Daca inca mai crezi ca “a face bannere” reprezinta cea mai buna forma de promovare online.
    5. Nu vrei sa intelegi agentia de web cu care lucrezi, nu vrei sa vorbesti aceeasi limba cu ei si nu te intereseaza ce fac 'baietii de la firma care ne face site-ul'.
    6. Daca nu vrei sub nici o forma sa iti promovezi brandul pe Internet.
    7. Daca atunci cand cauti pe Google oricare dintre serviciile sau produsele tale site-ul tau este nr.1.

    Online Wizard (www.marketingforum.ro) este trainingul PICANT de SEO, SEM si Usability.
        comunicatul de presa

  • Social Media + Comunicare de Marketing = SOCIAL.Web 3-4 iunie

    BUCURESTI - 5 mai 2010

    Odata cu dezvoltarea Social Media au aparut ipoteze halucinante despre cum comunicarea de marketing 'traditionala' va disparea. Social Media este un nou canal de comunicare de marketing cu particularitatile sale, dar care trebuie tratat ca o componenta a mixului de comunicare.

    La SOCIAL.Web (www.marketingforum.ro) nu povestim despre revolutionarea revolutiei. La SOCIAL.Web explicam cum se poate face comunicare de marketing prin intermediul Social Media fara a avea pretentia unor retete infailibile.

    Trainingul SOCIAL.Web (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care doresc sa identifice cele mai potrivite si eficiente strategii pentru a beneficia de avantajele si oportunitatile unice ale mediului online.    comunicatul de presa

  • 7 Motive sa NU participi la 2B Marketing – Training de Marketing B2B - 20 – 21 Mai

    BUCURESTI - 5 mai 2010

    Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingurile noastre. Decizia este a Ta.

    1. Nu activezi pe o pozitie de marketing dintr-o companie care vinde catre alte companii.
    2. Esti convins ca nu exista nici o diferenta intre marketingul B2B si marketingul adresat consumatorului final.
    3. Esti convins ca pe piata business to business conteaza doar pretul, iar marketingul este un moft.
    4. La firma la care lucrezi nu exista obiective de vanzari si rentabilitate.
    5. La firma la care lucrezi clientii stau la coada si esti convins ca aceasta situatie va dura la infinit.
    6. Firma la care lucrezi nu urmareste sa aiba clienti multumiti.
    7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Marketingul Business To Business si deja ti s-a acrit de subiect.

    Trainingul 2B Marketing (www.marketingforum.ro) ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business.    comunicatul de presa

  • Vorbeste Bine in Public – SPEECH 27 – 28 mai 2010

    BUCURESTI - 5 mai 2010

    Foarte multi oameni sunt pusi in situatia de a sustine prezentari publice in fata colegilor, clientilor sau chiar in fata unei audiente necunoscute. Celor mai multi dintre acestia le este teama sa vorbeasca in public datorita lipsei cunostintelor de baza despre prezentarile publice si datorita lipsei exercitiului.

    Trainingul SPEECH (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu elementele teoretice ale sustinerii de prezentari publice, elemente de limbaj nonverbal si paraverbal si sa le ofere instrumentele esentiale pentru sustinerea unei prezentari de succes.

    SPEECH (www.marketingforum.ro) include foarte multe exercitii, studii de caz, jocuri de rol menite sa contribuie decisiv la imbunatatirea abilitatilor de prezentare.
        comunicatul de presa