-
BUCURESTI - 25 iulie 2008
Pentru ca o companie sau o marfa sa devina un brand trebuie sa isi asume o semnificatie unica, sa faca o promisiune publicului sau si sa o respecte.
Brandul este principalul activ pe care il detine o companie.
Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.
Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 iulie 2008
De ce te-ar interesa acest comunicat de presa? De ce subiectul Marketing Intern (www.marketingforum.ro ) ar fi pentru tine?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iulie 2008
Pe 19 iulie s-a implinit un an de PICANT. Un prim an care a stat sub semnul experimentarii, inovarii si dezvoltarii.
Pana in prezent, PICANT a introdus 10 traininguri, alaturi de cele 2 deja existente dinaintea gruparii lor sub numele PICANT. Multe dintre noile traininguri reprezinta noutati absolute pe piata de instruire din Romania: iSell – Training de comert electronic, Web Wizard – Training de seo si usability, Event’or – Training de organizare de evenimente de afaceri si Insider – Training de marketing intern.
In primul an de activitate, PICANT a ajuns printre primele companii de pe piata de traininguri in regim deschis (“open”) din Romania. PICANT a organizat din 19 iulie 2007 pana in 18 iulie 2008, 32 de traininguri in regim deschis si 5 personalizate. Numarul participantilor a depasit 290 de persoane din variate domenii de activitate: industrie, FMCG, media, publicitate, retail, domeniul bancar etc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iulie 2008
Astazi 21 iulie este ultima zi de inscrieri la trainingul Event’or din 24-25 iulie.
Event’or ( www.marketingforum.ro ) este primul training dedicat organizatorilor evenimente de afaceri. Eventor este gandit ca un instrument de invatare astfel incat, la finalul trainingului, un organizator de evenimente de afaceri sa aiba cunostintele necesare proiectarii si punerii in practica a unui eveniment reusit.
Work-shop-urile realizate de participantii la Eventor ( www.marketingforum.ro ) reprezinta un plan de organizare a unei conferinte deschise. Informatia din cadrul Eventor poate fi folosita pentru organizarea eficienta si a seminariilor, intalnirilor de afaceri, expozitii etc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iulie 2008
Astazi 21 iulie este ultima zi de inscrieri la trainingul de comert electronic iSell (www.marketingforum.ro) din 24-25 iulie sustinut de Liviu TALOI.
i Sell (www.marketingforum.ro) se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 iulie 2008
Gasirea cuvintelor esentiale care au impact in randul angajatilor este o activitate delicata dar de multe ori neglijata atat de departamentul de marketing cat si de cel de RU. Insider (www.marketingforum.ro) stabileste o punte intre gandirea de marketing si activitatile de resurse umane prin tehnici, informatii si studii de caz relevante pentru asimilarea conceptului de Marketing Intern.
comunicatul de presa