Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Adaptarea Comunicarii la Etapa din Viata Brandului - Junior Brand 21 mai

    BUCURESTI - 8 mai 2008

    Un Brand trece prin cateva etape in decursul vietii sale:
    Etapa 1: Necunoscut,
    Etapa 2: Cunoscut,
    Etapa 3: Cunoscut pentru ceva,
    Etapa 4: Cunoscut pentru ceva bun,
    Etapa 5: Cunoscut pentru ceva diferit,
    Etapa 6: Cunoscut pentru lucruri importante pentru publicul tinta.

    Comunicarea unui brand trebuie sa se adapteze fiecarei etape din viata brandului, astfel incat sa il ajute sa treaca la urmatoarea etapa.

    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 21 mai 2008.    comunicatul de presa

  • Promovarea Vanzarilor afecteaza Brandul ? Start Promio - 29 -30 Mai

    BUCURESTI - 7 mai 2008

    Actiunile de promovare a vanzarilor, cunoscute generic „Promotii” pot avea un efect negativ asupra brandului promovat. Cand se apeleaza la „Promotii” trebuie luat in calcul potentialul efect negativ asupra brandului comunicat. Despre alte efecte ale promovarii vanzarilor asupra brandului se va discuta la Start Promo (www.marketingforum.ro) pe 29 si 30 mai.    comunicatul de presa

  • Reducere de 10% la Junior Brand – 21 mai

    BUCURESTI - 6 mai 2008

    Astazi 6 mai este ultima zi in care va mai puteti inscrie la Trainingul Junior Brand beneficiind de reducerea de 10%.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

    Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
        comunicatul de presa

  • Importanta comunicarii intr-o organizatie – COM.org – 22 – 23 Mai

    BUCURESTI - 6 mai 2008

    Oamenii din organizatie sunt ca rotitele unui angrenaj. Trebuie sa lucreze impreuna pentru a avea randamentul dorit. Dar de cate ori departamentul financiar nu a inteles exact ce doreste sa faca marketingul sau de ce? De cate ori vanzarile nu s-au inteles cu logistica? Si multe alte situatii asemanatoare. Rezultatul: dificultati in atingerea obiectivelor comune!    comunicatul de presa

  • Instrumente de comunicare utile si aplicabile in interiorul companiei – COM.org – 22 – 23 Mai

    BUCURESTI - 22 aprilie 2008

    Termenul de “comunicare organizationala” suna pompos si grav, iar titlul poate sa nu spuna foarte multe despre utilitatea imediata a acestui training. Dar daca citesti mai atent...    comunicatul de presa

  • A 6-a portie de comunicare iute - Start Promo 9 si 16 Mai 2008

    BUCURESTI - 21 aprilie 2008

    Start Promo (www.marketingforum.ro ), trainingul PICANT de comunicare de marketing, a ajuns la editia a 6-a. Pentru a fi cat mai accesibil din punct de vedere al timpului, editia aceasta va fi organizata in 2 saptamani consecutive, in zilele de vineri 9 mai si 16 mai 2008.    comunicatul de presa