Cum Obtii Maximum de la Agentia de Publicitate? – Smart Ad Client 13-14 martie

BUCURESTI - 18 februarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Clientul si agentia de publicitate trebuie sa fie o echipa care lucreaza impreuna pentru atingerea obiectivelor brandului. Uneori nu se intampla chiar asa... uneori apar disfuntionalitati in relatia dintre agentie si client, intre client service si creativi si intre creativi si client.

Cum sa optimizezi relatia cu agentia de publicitate? Cum sa obtii maximum de la creativi? Intelegand contextul industriei de advertsing, intelegand cum este 'o reclama care merge' si intelegand oamenii de la creatie - creativii.

Trainingul Smart Ad Client (www.marketingforum.ro) se adreseaza cu precadere oamenilor 'de la client' care se ocupa de relatia cu agentia de publicitate, oamenilor care lucreaza in Client Service, dar si celor din echipele de creatie ale agentiilor de publicitate si comunicare.

Temele abordate in cadrul trainingului sunt:
1. Understand the industry's context and the challenge
Contextul industriei si diversele concepte din Advertising
LOVEMARKS
2. Appreciate the advertising - the agency's product
Care sunt elementele care definesc o reclama care 'merge'
Analiza de campanie
Exemplificari din ultima mare campanie nationala, cea a PENSIILOR
PRIVATE
3. How to manage creatives
Understanding Creatives
Understanding your Client
Learning the Creative loopholes
Maintaining Creative Contact
An honest approach?
Time Bandits
Awards

Training-ul va avea prezentarile video in limba engleza (limba advertisingului), dar va avea toate comentarile si discursul in romana

„In prima zi vom vorbi despre contextul industriei si diversele concepte, cu accent pe LOVEMARKS, despre care sunt elementele care definesc o reclama care 'merge' si cum le putem identifica atunci cand judecam o reclama de succes - cu exemplificari din ultima mare campanie nationala, cea a PENSIILOR PRIVATE, la care au participat o sumedenie de agentii, unele mai mici, altele mai mari - prilej cu care vom face impreuna o analiza pertinenta a ceea ce e valoros si ce nu, iar apoi in a doua zi ne vom concentra exclusiv pe managerierea creativilor atat din punctul de vedere al clientului cat si cel al client-service-ului.' Declara Bogdan Manea (Fozzie).

Cu o vechime de peste 15 ani in publicitate, Bogdan Manea este unul dintre cei mai apreciati oameni de creatie din Romania. Din 1993 si pana in 2005 Bogdan a lucrat in agentii precum McCann Erickson, Ogilvy & Mather si SAATCHI & SAATCHI ocupand posturi de ACCOUNT MANAGER, CLIENT SERVICE, CREATIVE CO-ORDINATOR si EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR. Din 2005 Bogdan Manea are propria agentie - BRIGHTNESS ADVERTISING.
Cu agentia sa (Brightness), Bogdan a lucrat pentru clienti ca Audi, ProTV, HBO, Casa Auto Bucuresti, Adevarul, Media Pro Music, Bigoti, Polaris (atv-uri), Paralela 45 etc.
Taxa de participare la Smart Ad Client. Open Training este 1200 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:

10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 25 Februarie 2008.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate.
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event\'or, efEX, Web Wizard, Brand BackStage, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/cum-obtii-maximum-de-la-agentia-de-publicitate-smart-ad-client-13-14-martie