Promovarea Vanzarilor afecteaza Brandul ? Start Promio - 29 -30 Mai

BUCURESTI - 7 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Actiunile de promovare a vanzarilor, cunoscute generic „Promotii” pot avea un efect negativ asupra brandului promovat. Cand se apeleaza la „Promotii” trebuie luat in calcul potentialul efect negativ asupra brandului comunicat. Despre alte efecte ale promovarii vanzarilor asupra brandului se va discuta la Start Promo (www.marketingforum.ro) pe 29 si 30 mai.

Trainingul Start Promo (www.marketingforum.ro) are ca obiective consolidarea bazei de cunostinte in domeniul promovarii si se adreseaza tuturor celor care au constientizat nevoia imperioasa de a comunica eficient cu mediul de afaceri, insa nu detin o baza de cunostinte teoretice in acest domeniu.

Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 29 si 30 mai in Bucuresti la Hotel Caro si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.

Tematica Start Promo este:

Introducere in Comunicarea de Marketing

Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare
Rolul comunicarii de marketing in afaceri
Publicurile catre care se comunica
Obiectivele comunicarii de marketing
Notiuni elementare de branding - pozitionare a marcilor

Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea - cate 3 in fiecare zi

Taxa de participare este de 1050 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie si 10% reducere pentru inscrieri rapide pana pe 12 mai.

Termenul limita pentru inscrieri este 26 mai.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Mai multe informatii va pot furniza Ioana Anescu 0722 511 602 si Nicolae Naumof - 0765216491
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/promovarea-vanzarilor-afecteaza-brandul-start-promio-29-30-mai