Social Media + Comunicare de Marketing = SOCIAL.Web 3-4 iunie

BUCURESTI - 5 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Odata cu dezvoltarea Social Media au aparut ipoteze halucinante despre cum comunicarea de marketing 'traditionala' va disparea. Social Media este un nou canal de comunicare de marketing cu particularitatile sale, dar care trebuie tratat ca o componenta a mixului de comunicare.

La SOCIAL.Web (www.marketingforum.ro) nu povestim despre revolutionarea revolutiei. La SOCIAL.Web explicam cum se poate face comunicare de marketing prin intermediul Social Media fara a avea pretentia unor retete infailibile.

Trainingul SOCIAL.Web (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care doresc sa identifice cele mai potrivite si eficiente strategii pentru a beneficia de avantajele si oportunitatile unice ale mediului online.

Tematica SOCIAL.Web

1. Introducere
Concept Social Media (definitie, platform cuprinse etc)
Necesitatea construirii si comunicarii unui brand social (personal si companie)
Avantaje si dezavantaje ale utilizarii Social Media (instrument de marketing, sales, comunicare etc.)
Social Media Policy

2. Strategie de Comunicare de Marketing prin Social Media
Constructia unei strategii Social Media. Tactici sau actiuni punctuale.
Asculta! (cunoaste, intelege) Implica-te! (actioneaza) Masoara! (invata si evolueaza)
Cercetare
Monitorizare
Evaluare /Masurare

3. Principalele Platforme (internationale si locale)
Blog
Microblogging
Forum
Retele de socializare
Media Sharing
Alte Platforme

4. Studii de Caz (internationale si locale)

5. Workshop - Discutii si exercitii/simulari in baza unor situatii reale (punerea in pactica a cunostintelor dobandite)

SOCIAL.Web este sustinut de Andreea STAN. Absolventa a Facultatii de Comunicare, Andreea a practicat PR –ul clasic la inceputul carierei. A urmat apoi revelatia fenomenului online. Dupa cativa ani de experienta pe piata globala ca si Online Global PR pentru BitDefender, Andreea a revenit pe piata din Romania asigurand zona de social media a proiectelor online pentru diversi clienti. Andreea lucreaza in acest moment ca Online Communication Consultant.

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz
Pauze de cafea
BONUS: Cartea Noi Gandim de Charles Leadbeater

Taxa de participare este de 1100 RON+ TVA / Persoana. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :

15% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 10 Mai 2010.
5% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate intre 11 si 24 Mai 2010.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cele pentru inscrieri rapide.

Data Limita pentru inscrieri este 31 Mai 2010


Insformatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Nicolae NAUMOF, 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro