Specificul marketingului in mediul de business – 2BMarketing – 23 24 Octombrie

BUCURESTI - 30 septembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In mediul Business2Business de cele mai multe ori strategiile de marketing (www.marketingforum.ro) nu pot respecta aceleasi trasaturi ca cele gandite pentru consumatori. Pot aparea comportamente de achiziţie neaşteptate din partea clienţilor deja cunoscuţi, o concurenţă dură şi ofensivă, care luptă mai ales cu argumentul preţului mic si alte situatii care pot solicita atat actiuni rapide cat si gandire strategica.

Trainingul 2BMarketing (www.marketingforum.ro) este un curs special creat pentru cei care au in responsabilitate alegerea celor mai bune instrumente de marketing si dezvoltarea celor mai bune tactici de marketing pentru sectorul organizational (B2B)

Atentie! Maine este ultima zi in care puteti beneficia de reducerea de 10% la inscriere!

Printre beneficiile participarii la acest training s numara:
- Intelegerea nevoii de marketing, a cunostintelor esentiale si a principalelor elemente care trebuie puse in aplicare in firmele din mediul organizational;
- Insusirea de tehnici si instrumente de marketing pentru crearea de valoare pentru clienti, pentru atragerea consumatorilor profitabili si pentru fidelizarea lor;
- Insusirea de tehnici si instrumente de marketing pentru o mai buna conlucrare cu colegii in sensul sprijinirii activitatilor comerciale

2BMarketing se adreseaza top managementului, managerilor operationali din firme din domeniul B2B precum si persoanelor angajate in Departamente de Marketing, Relatii Publice, Vanzari in B2B.

Tematica Trainingului 'Inside Marketing':

1. Specificul marketingului B2B
1.1 Concepte fundamentale. Relatia dezvoltarea afacerii - marketing – vanzari – comunicare.
1.2 Cadrul general: strategia companiei – strategia de impingere spre piata a produselor potrivite catre clientii potriviti, prin canalele potrivite.
1.3 Segmentarea in mediul organizational.
1.4 Mixul de marketing
2. Dezvoltarea strategiei de marketing B2B
2.1 Analiza concurentei. Instrumente operationale de analiza (BCG, modelul lui Porter). Transpunerea analizei in strategii concurentiale.
2.2 Analiza consumatorilor organizationali. Instrumente de cercetare, interne si externe. Folosirea datelor.
2.3 Dezvoltarea si evolutia produselor: locul in portofoliu, alocarea resurselor, decizii strategice in contexte de schimbare.
2.4 Translatarea strategiei in planuri si apoiiîn actiune. Constructia de proceduri.
2.5. Alinierea Marketingului, Vanzarilor si a Canalelor in jurul planului de actiune comerciala. Bazele managementului proiectelor comerciale in mediul industrial.
3. Tactici de succes pentru atragerea clientilor in mediul B2B
3.1 Instrumente de succes: managementul listei de contacte; marketing direct; marketing prin evenimente; web: site, SEO, promovare online; materiale de promovare – presa de specialitate; comunicare in sprijinul vanzarilor: brosurile, prezentarile multimedia.
3.2 Folosirea informatiilor din teren (vanzari).
3.3 Motivarea canalelor.
3.4 Sprijinirea marcii ca instrument de incredere.
4. Eficienta marketingului B2B
4.1 Instrumente de evaluare.
4.2 Monitorizare, analiza si corectii.
4.3 Marketing intern.

2BMarketing este sustinut de Florina Pinzaru. Trainer experimentat şi consultant în Comunicare şi Marketing (Coordonator comunicare de marketing pentru Distrigaz Sud – Grup Gaz de France), Florina este puternic implicata si in mediul academic: Lector universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA Bucureşti, Cadru didactic asociat la ASE Bucureşti. De-a lungul timpului a acumulat si o bogata experienţă în relaţii publice: Evolutiv, pentru contul Mobexpert (2004-2006); Ministerul Educaţiei şi Cercetării (2003); Universitatea Virtuală de Afaceri (2003-2005).


Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea “Scrisori de vanzari care vand” - Drayton Bird

Taxa de participare este de 1350 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
•10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 1 octombrie 2008.
•5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 20 octombrie 2008. Locurile sunt limitate!

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/specificul-marketingului-in-mediul-de-business-2bmarketing-23-24-octombrie