Strategia de Marketing WC-ul de Designer – SMART Marketing Vision 30 Martie 2010

BUCURESTI - 4 martie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Pentru o companie care actioneaza pe o piata in care cererea este aproximativ egala cu oferta sau pe o piata in care oferta este mai mare decat cererea, una din strategiile de piata pe care le poate adopta este „Strategia WC-ul de Designer”. Aceasta reprezinta adaugarea unei semnificatii deosebite unui produs care relativ banal.

Mai multe despre Strategia de piata WC-ul de Designer si despre alte optiuni de abordare a pietei vom vorbi la SMART Marketing Vision (www.marketingforum.ro) pe 30 Martie 2010.

SMART Marketing Vision (www.marketingforum.ro) propune o abordare pragmatica a optiunilor pe care le are o companie pentru abordarea pietei pe care actioneaza si prezinta pasii de baza in crearea si comunicarea unui brand solid.

Seminarul Smart Marketing Vision propune o viziune clara si pragmatica asupra marketingului si asupra optiunilor de abordare a pietei pe care le au companiile.

Seminarul se adreseaza persoanelor cu responsabilitati de marketing si management si care doresc sa isi imbunatateasca cunostintele de marketing, in special componenta de strategie de marketing.

Seminarul are o durata de aproximativ 3 ore si cuprinde Prelegerea Lectorului si discutii libere. Seminarul va avea loc seara intre orele 18:00 si 21:45.

Tematica SMART Marketing Vision este:

1. Ce Este Marketingul

2. Contextul pietei in care actioneaza o firma
Contextul actual, trecut si viitor (pentru Romania)
Strategii de abordare a pietei pentru o companie
Pentru piata de absorbtie
Pentru piata de presiune
Pentru piete fragmentate

3. Tipologia Companiilor in functie de abordarea pe care o au pe piata
Relatia Beneficiu – Raritate
Parazitii
Imitatorii
Corporatiile inertiale
Inovatorii
Democratizatorii

4. Ce vand companiile si ce cumpara clientii
Analiza pe exemple
Proiectarea de produs

5. Branding
Ce este un brand
Din ce este alcatuit un brand
Cand putem considera ca avem un brand
Caracteristicile unui brand solid
Etapele de evolutie a unui brand
Comunicarea unui brand
Seminarul SMART Marketing Vision este sustinut de Nicolae NAUMOF.
Taxa de participare la Seminarul SMART Marketing Vision este 150 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 10% reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 17 Martie 2010.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 26 Martie 2010.
Numarul de Locuri disponibile: 15

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Nicolae NAUMOF
0765216491
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro