Un an PICANT sub semnul inovarii si dezvoltarii

BUCURESTI - 21 iulie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Pe 19 iulie s-a implinit un an de PICANT. Un prim an care a stat sub semnul experimentarii, inovarii si dezvoltarii.

Pana in prezent, PICANT a introdus 10 traininguri, alaturi de cele 2 deja existente dinaintea gruparii lor sub numele PICANT. Multe dintre noile traininguri reprezinta noutati absolute pe piata de instruire din Romania: iSell – Training de comert electronic, Web Wizard – Training de seo si usability, Event’or – Training de organizare de evenimente de afaceri si Insider – Training de marketing intern.

In primul an de activitate, PICANT a ajuns printre primele companii de pe piata de traininguri in regim deschis (“open”) din Romania. PICANT a organizat din 19 iulie 2007 pana in 18 iulie 2008, 32 de traininguri in regim deschis si 5 personalizate. Numarul participantilor a depasit 290 de persoane din variate domenii de activitate: industrie, FMCG, media, publicitate, retail, domeniul bancar etc.

PICANT reprezinta un brand atipic pentru o companie de training, aducand in primul rand o abordare informala. Cateva dintre demersurile de sustinere a valorilor promovate de PICANT sunt: blogul companiei – www.gandescpicant.ro si intalnirile PICANTe, in care PICANTii se intalnesc “la o bere sau la o cafea” cu fosti clienti si parteneri de afaceri.

Brand Essence-ul PICANT este Profesionalism facut cu Placere. „Nimeni nu manaca picant pentru ca este nevoit, ci pentru ca ii place acest gust si alege aceasta placere.Asa este si la PICANT. Am ales sa inovam, nu sa livram programe de training deja create. Am adus informatii si instruire in domenii deficitare cum sunt Seo si Usability, Comert Electronic, Marketing intern, Organizare de evenimente etc. Pentru celelalte traininguri, care nu reprezinta neaparat o noutate abslouta, am reusit sa imprimam nota personala PICANT, transformand teoria relativ searbada intr-o experienta placuta de invatare.” declara Nicolae NAUMOF partener la PICANT.

Ioana ANESCU, partener la PICANT, este de parere ca „La un an de la nasterea PICANT am ajuns chiar mai departe decat ne-am propus. Chiar daca poate nu ne bucuram de o notorietate exploziva, am reusit ca prin activitatile noastre de instruire si prin sustinerea brandului (in devenire) PICANT sa cream o legatura emotionala si atasamentul publicului relevant pentru noi. In proportie de 85% clientii pleaca multumiti de la traininguri, si chiar ne bucura ca multi dintre ei se intorc si la alte cursuri sau ne recomanda mai departe. Inseamna foarte mult pentru noi sa vedem ca aplica cu succes ceea ce au aflat la trainingurile PICANT. In plus am optat pentru traininguri in regim deschis deoarece participantii apreciaza posibilitatile de socializare si networking”.

Pe langa profesionalismul si experienta trainerilor implicati in proiectele PICANT, participantii apreciaza exact acel plus care a dus la crearea sloganului „Knowledge and more...”

In viitor, PICANT va introduce noi traininguri incepand din toamna acestui an si pregateste doua extinderi indraznete in alte domenii, bazandu-se pe atasamentul fata de brandul PICANT al clientilor sai si nu numai.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Ioana ANESCU
0766-244-894
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/un-an-picant-sub-semnul-inovarii-si-dezvoltarii