-
BUCURESTI - 27 martie 2014
Folosim cuvântul „brand” ca motiv de mândrie atunci când business-ului îi este bine și dăm vina pe el atunci când nu îi înțelegem mecanismele care îl alcătuiesc. Pentru multe companii care creează mărci românești procesul de branding este încă o necunoscută, iar asta se poate vedea la o simplă căutare pe Google.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 martie 2014
Utilizatorii web caută să fie cuceriți în experiențele lor online. Se lasă seduși de imagine, în toate formele ei și judecă brand-urile cu care interacționează în funcție de identitatea construită online.
Descoperirea unui website modern, atractiv și funcțional poate aduce un consumator aproape de o companie pe care nu o cunoscuse în offline. Dar și invers, un brand popular în afara internetului, poate suferi o scădere dramatică de imagine în ochii utilizatorului care descoperă un website obositor, cu un aspect prăfuit și îngropat în practicile decadei trecute.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 februarie 2014
Decidenții din companii care aleg să dezvolte tactici de promovare în mediul digital apelează la personal specializat, externalizând de multe ori serviciile către o agenție de comunicare online. Însă nu întotdeauna acceptă propunerile profesioniștilor aleși, transformându-i în simpli executanți și ignorând de cele mai multe ori faptul că în serviciile achiziționate, era deja inclusă și consultanța lor.
Companiile care plătesc și nu știu să beneficieze de investiție, rămân constrânse de rutina unor erori repetate. Iată un top al celor mai frecvent întâlnite greșeli de marketing online, în viziunea Pixio.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 decembrie 2013
O nouă gamă de lubrifianți auto, date tehnice specializate și un public nișat de cunoscători. Acestea au fost datele principale ale nevoilor de comunicare Total România pentru lansarea ELF Evolution.
Liderul European în rafinare și unul dintre cei mai mari producători de lubrifianți auto și industriali din România avea ca obiective creșterea awareness-ului, testarea de produs, implicare și fidelizare. Era nevoie de o campanie atractivă și interactivă, prin care consumatorii să fie expusi mesajelor brand-ului și noului packaging, fără a îngreuna comunicarea cu detalii de specialitate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 decembrie 2013
Odată lansat, un brand, un produs, un serviciu are nevoie să crească și să se împrietenească bine cu toți consumatorii vizați. O analiză Pixio asupra relației cu clienții în perioada ianuarie – noiembrie 2013 arată că, în general, companiile consideră că este suficient ca în online să își prezinte produsul publicului, prin reclame clasice, un site de prezentare și eventual, o pagină de Facebook. Apoi așteaptă cuminți “un return of investment”, cel puțin pe măsura investiției, imediat.
Nu se întreabă nimeni, dacă nu funcționează, ce a fost greșit în abordare. E vina creativului, a copywriter-ului, a agenției digitale sau a celei de media.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 octombrie 2013
TOTAL ROMÂNIA, afiliată a grupului TOTAL, liderul European în rafinare și unul dintre cei mai mari producători de lubrifianți auto și industriali din România, reinventează una din mărcile sale de prestigiu. Gama Premium pentru autoturisme, denumită ELF EVOLUTION se comercializează acum într-un nou tip de ambalaj și beneficiază de o imagine grafică diferită de cea consacrată. Noile produse sunt special concepute pentru a respecta cele mai severe norme impuse de constructorii mondiali de autoturisme și de Standardele Internaționale în vigoare.
comunicatul de presa