Pixio Interactive semneaza noul website Winmarkt, pentru a-i sustine repozitionarea de brand

BUCURESTI - 14 mai 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

Live site

Winmarkt, rețeaua de centre comerciale parte din grupul italian Immobiliare Grande Distribuzione (IDG), își reîmprospătează imaginea online, printr-un website nou, creat și implementat de Pixio Interactive.

Noul website Winmarkt

Noul website Winmarkt

 Printr-o arhitectură a informației foarte bine structurată, am reușit să cuprindem atât segmentul B2B, cât și cel B2C, în egală măsură. Noul www.winmarkt.ro cuprinde de fapt 15 microsite-uri ale centrelor comerciale, întreaga ofertă de magazine cu informații actualizate constant, stimulând navigarea din orice punct din site, către orice destinație de cumpărături din rețea. 

Mădălina Săvulescu, PR & Communication Manager Pixio

Printr-un design minimalist, modern și o interfață ușor de utilizat, site-ul www.winmarkt.ro prezintă noul slogan  „We are downtown” /„Suntem în centru”. Noua structură a platformei online urmărește atât prezentarea corporate a companiei, cât și afișarea intuitivă și interactivă a informațiilor despre cele 15 centre comerciale, din 13 orașe din portofoliu. Astfel, atât retailerii, potențialii investitori, cât și consumatorii se pot informa despre noutățile din cadrul companiei, evenimentele, oferta comercială și promoțiile din fiecare magazin.

Viziunea Winmarkt de a fi cea mai importantă destinație de cumpărături din fiecare oraș în care și-a deschis operațiuni, este acum susținută și de prezența online, în contextul consolidării poziției în piață prin modernizarea celor mai importante centre din portofoliu.

„În crearea noului site, am pornit de la conceptul „suntem centrul orașului” și am pus în centrul comunicării online cele două segmente de public vizate: retailerii și consumatorii. Printr-o arhitectură a informației foarte bine structurată, am reușit să cuprindem atât segmentul B2B, cât și cel B2C, în egală măsură. Noul www.winmarkt.ro cuprinde de fapt 15 microsite-uri ale centrelor comerciale, întreaga ofertă de magazine cu informații actualizate constant, stimulând navigarea  din orice punct din site, către orice destinație de cumpărături din rețea,” declară Mădălina Săvulescu, PR & Communication Manager Pixio.

Winmarkt este prezent în 13 orașe, dintre care 12 reședințe de județ și deține o clădire de birouri în București. Rețeaua a fost achiziționată în aprilie 2008 de către IGD, unul dintre cei mai activi jucători pe piața de real estate din Italia, fiind listat la bursa din Milano.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pixio-interactive/pixio-interactive-semneaza-noul-website-winmarkt-pentru-a-i-sustine-repozitionarea-de-brand