NESCAFÉ 3in1 iti spune cata muzica incape intr-o cana

BUCURESTI - 5 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

NESCAFÉ 3in1 a lansat, in parteneriat cu MTV, un proiect neconventional pentru a testa inventivitatea tinerilor pasionati de muzica. Campania “Cata muzica incape intr-o cana”, s-a desfasurat in perioada 18 aprilie - 2 mai 2009 sub forma unui concurs online, care a surprins originalitatea participantilor.

NESCAFÉ 3in1 iti spune cata muzica incape intr-o cana

Tinerii au uploadat pe site-ul mtv.ro filmulete si poze prin care ilustrau cata muzica pot introduce ei intr-o cana. Concursul s-a adresat tuturor celor care au avut curajul de a se exprima liber, iar alegerea castigatorului s-a facut prin intermediul votarii online. 99 de utilizatori si-au incercat norocul si s-au intrecut in creativitate si 6621 de votanti si-au ales favoritul.

Marele premiu a constat intr-un weekend la mare pentru castigator si inca cinci prieteni, in perioada 1 – 3 mai 2009. Castigatorul concursului, Cosmin Damboiu, in varsta de 18 ani, din Fagaras, judetul Brasov, a primit 712 voturi pentru metoda sa ingenioasa de a introduce doua casete de muzica in cana.

Alti trei castigatori au primit cafea NESCAFÉ pentru un an intreg. Cu 661 de voturi, Florea Bogdan Vichi s-a clasat pe locul doi pentru curajul de a se plimba prin oras in timp ce asculta muzica la o cana de NESCAFÉ, iar Bosa Cristian a atras 634 de voturi dupa ce a introdus un ipod in cana pentru a asculta oricat de multa muzica vrea.

De 1 si 2 mai, in cadrul festivalului MTV Days desfasurat la Costinesti, NESCAFÉ 3in1 a dezvaluit cata muzica poate sa incapa intr-o cana. Scena a fost amenajata sub forma unei cani NESCAFÉ uriase si a gazduit 13 dintre cele mai importante trupe romanesti, printre care Simplu, Puya, Vita de Vie, Zdob si Zdub, Suie Paparude si Voltaj. Pentru a intretine atmosfera incendiara, spectatorii au putut savura si cate o cafea NESCAFÉ Xpress in timpul concertelor.

In cele doua zile de festival, peste 12.000 de tineri au participat la petrecerile de pe plaja din Costinesti.

“Prin campania “Cata muzica incape intr-o cana” am pus la incercare creativitatea si umorul iubitorilor de muzica. Si rezultatul a fost unul pe masura, pentru ca fiecare dintre solutiile propuse de participanti a fost una originiala. Intregul concurs a constituit de fapt teasing-ul pentru concertele de la mare, iar la MTV Days am dezvaluit cum am gandit noi intregul concept si am adus cea mai buna muzica din Romania pe scena din cana NESCAFÉ.”, declara Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages in cadrul Nestlé Romania.

Campania s-a desfasurat la nivel national si a inclus medii traditionale de comunicare prin promovare in mediile tv, radio, print, precum si in mediul online.

Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formata din Ana-Maria Stanca - Senior Brand Manager, Tulia Casvean - Brand Manager, Silviana Mihalache - Brand Manager, Lucian Pavel - Jr. Brand Manager, Isolda Zavoianu - CRM Manager, Mihaela Talmaciu - CRM Specialist.

Campania a fost realizata si implementata cu sprijinul agentiilor McCann Erickson (conceptul creativ al campaniei), Zenith Media Romania (parteneriatul cu MTV si sustinerea media), Media Advertising (productie) si Men in Black (sampling).



Despre PLEON GRAFFITI

Despre Nestle

Compania elvetiana Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondata in anul 1866 de catre Henri Nestlé si este astazi cea mai mare companie de produse alimentare din lume, fiind prezenta in 84 de tari, cu 456 de fabrici si un numar de 283.000 angajati. Nestlé a patruns pe piata romaneasca in 1995, in momentul de fata avand peste 700 de angajati.


PLEON GRAFFITI

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pleon-graffiti/nescafe-3in1-iti-spune-cata-muzica-incape-intr-o-cana