Campaniile de PR si comunicatele de presa

BUCURESTI - 9 decembrie 2020

Comunicat tip General in Afaceri

Iei in calcul o strategie de PR pentru afacerea ta? In acest caz, ia in calcul folosirea de comunicate de presa. Chiar daca multi au auzit despre ele, nu multi stiu ce reprezinta exact, care e structura lor si cum se folosesc. Daca e si cazul tau, afla ca un comunicat de presa este un material scris, care vorbeste despre anumite evenimente, circumstante, lansari de produse ori de proiecte si nu numai.

Comunicate de presa PR2Advertising.ro

Comunicate de presa PR2Advertising.ro

Totusi, sa trimiti un comunicat de presa nu garanteaza ca media online si offline o va prelua. Si asta pentru ca fiecare companie, inclusiv companiile media, au politici proprii. Daca unele preiau comunicatele trimise doar in masura in care acestea ar putea fi interesante pentru cititori, altele refuza din start publicarea oricaror materiale provenite din exterior sau neplatite.

Prentru a creste, insa, sansele ca un comunicat sa fie preluat, ia in calcul cateva reguli:

1.Achizitia de pachete de comunicate de presa iti asigura publicarea

Daca site-ul ofera varianta de publicare de comunicate de presa contra cost, atunci cu siguranta poti sa publici si tu, atat timp cat platesti suma ceruta. In acest caz, vei putea publica articole si comunicate din orice domeniu doresti, inclusiv legate de anunturi angajari, in cazul in care compania ta cauta sa si mareasca echipa.

2.Alege bine momentul trimiterii

Daca poti, trimite comunicate in care e vorba despre un subiect fierbinte din perioada respectiva. Daca toata lumea vorbeste despre asta si tu vii cu detalii utile, exista o sansa in plus ca articolul sau comunicatul tau sa fie publicat.

Insa alegerea momentului se refera si la regula de a nu trimite comunicatele catre presa in vacante, in zile nelucratoare si in afara orelor de program. Pentru ca asta va putea afecta publicarea materialului tau. Cel mai bine ar fi sa il trimiti in zilele de lucru, in timpul programului.

3.Atinge un subiect de mare interes

In acest moment, siguranta sanatatii la locul de munca sau imbunatatirea conditiilor pentru munca de acasa ar putea reprezenta subiecte de interes. Alege subiecte de interes in domeniul tau si include-le in comunicatele tale pentru a creste sansa ca acestea sa fie preluate.

4. Include statistici si date concrete

Statisticile si cifrele relevante pot insemna exclusivitate asupra datelor, ceea ce ar putea influenta decizia de a prelua respectivul material. Asa ca, daca ai cum sa folosesti statistici proprii, analize si date, include-le in materialele tale.

Vrei sa postezi comunicate de presa? Vezi ofertele in aceasta pagina.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pr2advertising3/campaniile-de-pr-si-comunicatele-de-presa