Cu Philadelphia şi Jacobs Krönung Kraft Foods România vă invită la un mic dejun perfect

BUCURESTI - 13 iunie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Kraft Foods România îşi respectă promisiunea făcută consumatorilor, oferindu-le în fiecare zi produse de cea mai bună calitate. În perioada 27 mai – 17 iulie 2005, compania invită consumatorii la un „Mic dejun perfect” cu crema de brânză Philadelphia şi cafeaua Jacobs Krönung.

Promoţia „Oferă-ţi un mic dejun perfect, pentru o zi perfectă” se desfăşoară în cele mai importante magazine din 22 de oraşe, în fiecare săptămână de vineri până duminică. Consumatorii mărcilor Philadelphia şi Jacobs Krönung sunt recompensaţi (în magazinele în care întâlnesc echipele promoţionale) cu premii pe loc sau prin tragere la sorţi. Pentru cumpărarea în acelaşi timp a unui pachet de cremă de brânză Philadelphia şi a unui pachet de cafea Jacobs Krönung, cumpărătorul va primi pe loc o cutie pentru păstrarea sandvişului Philadelphia. Prin tragere la sorţi se poate câştiga 1 sejur de 7 zile pentru 2 persoane în Insula Paradisului (Maldive), precum şi 100 de seturi de electrocasnice pentru micul dejun (prăjitor de pâine, filtru de cafea şi fierbător de apă). Participarea la tombolă se face pe baza cumpărării unui pachet de Philadelphia sau a unui pachet de Jacobs Krönung (excluzând pliculeţele de 1,8g). Cupoanele pentru tombolă se colectează în urnele special amenajate în magazinele participante la această promoţie.

Cristina Radu, Senior Brand Manager Coffee, spune: „Cele două mărci, Jacobs Krönung şi Philadelphia, se consumă în principal la micul dejun. Oferindu-le consumatorilor noştri o ceaşcă de cafea de cea mai bună calitate alături de un sandviş cu cea mai fină cremă de brânză, îi invităm astfel, în fiecare zi, la un mic dejun perfect”.

„Philadelphia este brandul de cremă de brânză numărul 1 în lume, fiind comercializat în peste 90 ţări şi înregistrând vânzări de peste 1 miliard de dolari anual, la nivel global. Marca a apărut în anul 1880 şi anul acesta sărbătoreşte 125 de ani de existenţă. Numele său provine de la oraşul american Philadelphia, pentru că acest oraş era recunoscut ca fiind capitala hranei proaspete şi sănătoase. Portofoliul Philadelphia din România cuprinde 3 varietăţi: naturală, cu verdeaţă şi light”, declară Adrian Cernăuţan, Commercial Manager Cheese.

Crema de brânză Philadelphia este cel mai des consumată sub formă de sandviş. Studiile IPSOS arată că în decursul unei luni 91% din consumatorii români au consumat cel puţin o dată un sandviş. În medie consumatorul român mănâncă 3 sandvişuri pe săptămână.

Cristina Radu adaugă: „În acest an marca Jacobs împlineşte 110 ani de existenţă. Marca s-a impus ca un simbol al calităţii pe piaţa românească, 70% din consumatori declarând că este un produs de cea mai înaltă calitate. În spatele acestei percepţii stă aroma inconfundabilă a cafelei Jacobs, fapt susţinut de studiile noastre, care arată că 57% din consumatorii români consideră Jacobs ca fiind cafeaua cu cea mai bună aromă”.

Despre Prais Corporate Communications

Kraft Foods România este o filială a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializează, în peste 150 de ţări, mărci de renume internaţional, cum ar fi: cafeaua Jacobs şi Maxwell House, brânza Kraft, biscuiţii Nabisco, crema de brânză Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer şi cerealele Post.

Pentru informaţii suplimentare:
Prais Corporate Communications
Telefon: +40(21)317.53.39, 317.53.40, 316.82.04
Fax: +40(21)316.81.90

E-mail: prais@prais.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prais-corporate-communications/cu-philadelphia-si-jacobs-kronungkraft-foods-romania-va-invita-la-un-mic-dejun-perfect