Kraft Foods România lansează Poiana Amăruie – un gust intens de cacao

BUCURESTI - 21 septembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Kraft Foods România, lider pe piaţa ciocolatei din România lansează începând cu această lună un nou produs, POIANA AMĂRUIE, care se adresează consumatorilor ce îşi doresc o ciocolată cu un gust intens de cacao.

În prezent, în cadrul pieţei de ciocolată din România, segmentul de tablete este cel mai dezvoltat, având ponderea cea mai mare de consum şi o creştere constantă.

„România este prin definiţie o piaţă a ciocolatei cu lapte. Conform testelor de consumator, care evaluează produse fără informaţii asupra mărcii sau preţului, 1/3 dintre consumatorii români preferă ciocolata cu un gust mai intens de cacao. Pentru a se adresa preferinţelor acestui segment de consumatori, Poiana îşi completează portofoliul cu varianta de ciocolată amăruie. Am dezvoltat noua reţetă Poiana Amăruie, pentru care utilizăm un proces propriu de prăjire şi măcinare a boabelor de cacao, astfel încât fiecare bucăţică de ciocolată să păstreze gustul intens de cacao, pe placul românilor”, declară Cristina Moşteanu, Marketing Manager Ciocolată Kraft Foods România.

Deoarece nu conţine ingrediente de provenienţă animală, Poiana Amăruie poate fi o alternativă şi pe perioada postului. Tableta este disponibilă în varianta de 100g, iar preţul recomandat la raft este de 2, 4 RON.

Marca Poiana a fost creată şi lansată în 1995 de Kraft Foods România, devenind lider de piaţă încă din primul an de la lansare păstrându-şi această poziţie până în prezent. Peste 350 milioane de tablete de ciocolată Poiana au fost vândute de la lansare. Conform studiilor GFK din luna august 2007, peste 80% dintre consumatorii români spun despre Poiana ca este cea mai cunoscută marcă de ciocolată din România.

Conform datelor AC Nielsen, piaţa de ciocolată a crescut cu peste 10% în volum şi peste 17% în valoare în intervalul ianuarie - august 2007 faţă de aceeaşi perioadă din 2006.

„În primele 7 luni ale anului 2007, Kraft Foods România a înregistrat o creştere a vânzărilor pe segmenul de ciocolată de aproximativ 25% în volum şi de aproximativ 30% în valoare, faţă de perioada similară din 2006. Dezvoltarea portofoliului nostru, având la bază studii minuţioase de marketing, inovaţia şi înţelegerea nevoilor consumatorilor, constituie cheia succesului nostru” declară Peter Mueller, Directorul General Kraft Foods România.


Despre Prais Corporate Communications

Kraft Foods România este o filială a Kraft Foods - una dintre principalele companii de produse alimentare din lume, cu venituri anuale de peste 34 miliarde USD. De mai bine de 100 de ani, Kraft le oferă consumatorilor produse alimentare delicioase şi sănătoase, potrivite stilului lor de viaţă. Kraft comercializează un portofoliu larg de mărci simbol în 155 de ţări, inclusiv şapte mărci care generează venituri de peste 1 miliard USD, cum ar fi cafeaua Jacobs, ciocolata Milka, crema de brânză Philadelphia. Kraft a devenit o companie complet independentă pe data de 30 martie 2007, fiind cotată la indicii bursieri Standard and Poor’s 100 şi 500. Compania este, de asemenea, listată pe Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi pagina de internet a companiei, la www.kraft.com.
PRAIS Corporate Communications
Telefon: 317.53.39, 317.53.40, 316.82.04
Fax: 316.81.90

E-mail: prais@prais.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prais-corporate-communications/kraft-foods-romania-lanseaza-poiana-amaruie-un-gust-intens-de-cacao