Adaptarea bugetului de marketing in timpul crizei economice

Sibiu - 17 februarie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

PressMedia si Co Performer organizeaza Seminarul cu titlul “Adaptarea bugetului de Marketing In Timpul Crizei Economice” in perioada 13, 14, 15 martie 2009, la Sibiu – Hotel Continental Forum.

Adaptarea bugetului de marketing in timpul crizei economice

Evenimentul, structurat in sesiuni de instruire interactive, studii de caz, analize, workshopuri
propune solutii de comunicare si marketing pentru adaptarea afacerii in contextul crizei economice, companiile avand astfel posibilitatea sa isi mentina afacerea si chiar sa isi dezvolte o entitate valorica printr-o imagine pozitiva in randul publicului intern si extern.

'Nu cei mai puternici sau cei mai inteligenti vor supravietui, ci cei care se vor adapta cel mai rapid' (Charles Darwin) este deviza pe care organizatorii o avanseaza companiilor pentru politica lor - instrumentul de comunicare fiind una dintre principalele solutii pentru a renunta la inertie si pentru a iesii din impasul provocat de criza.

Punctual, beneficiile participarii la seminar sunt: intelegerea crizei economice si cum afecteaza aceasta companiile, importanta maketingului si comunicarii in gestionarea crizei economice, stabilirea unor masuri concrete pentru reducerea efectelor crizei, gestionarea unui buget optim în vederea mentinerii afacerii, diferentierii de concurenţa si de reducere a riscurilor determinate de criza economica.

Publicul caruia evenimentul se adreseaza este format din asistentii de marketing si comunicare ai companiilor romanesti si straine, angajatilor din departamentele de vânzari, managerilor de produs, asistentilor manageri, juniorilor din agentii de publicitate si comunicare, antreprenorilor si managerilor.

Printre referentii prezenti la eveniment se numara: Ioana, Manolescu - Expert Comunicare şi Relaţii Publice, expertiza BCE - Banca Centrala Europeana, Germania, Profesor Doctor Luigi Dumitrescu - Facultatea de Comunicare şi Relatii Publice, Universitatea Lucian Blaga, Sibiu, Inken Heeb - Doctor in Comunicare, Munchen – Germania, Andreea Biling - Consultant Comunicare, Bucuresti, Oana Ionita - PR Sibiu Capitală Culturala 2007, Sorana Bradu - Membru al Bordului în Clubul Economic German “Transilvania”, Manager General al agentiei de publicitate Press Media, organizator eveniment, Mihaela Ciotina - Specialist în Comunicare şi Relatii Publice, Executive Director al agentiei de publicitate Co Performer, organizator eveniment.

Cele trei zile ale Seminarului sunt precedate de o conferinta de presa – vineri, 13 martie 2009, ora 09:00 la care vor participa oficialitati locale – Presedintele Consiliului Judetean Sibiu, domnul Martin Bottesch si Consulul Germaniei in Romania, domnul Jean Pierre Rollin, reprezentantii din companiile din Sibiu si din tara.

Despre PRESSMEDIA

Pentru a intra in posesia informatiilor ce tin de desfasuratorul seminarului, temele de discutie propuse, discursurile fiecarui referent in parte, informatii despre evolutia profesionala a referentilor si forma de inscriere va rugam accesati pagina www.pressmedia.com.ro
sau folositi contactele:
0727 790 456 – Sorana Bradu, sorana.bradu@pressmedia.com.ro
0732 530 931 – Mihaela Ciotina, mihaela_ciotina@yahoo.com



Office@pressmedia.com.ro
sorana.bradu@pressmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pressmedia2/adaptarea-bugetului-de-marketing-in-timpul-crizei-economice