PRIME revine cu o noua infatisare

BUCURESTI - 19 martie 2013

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, ONG

Bucureşti, 18.03.2013 - Singura asociaţie a studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare din ţară îşi schimbă identitatea vizuală.

PRIME revine cu o noua infatisare

Procesul de rebranding a fost gândit ca răspuns la nevoia asociaţiei de a aborda o direcţie de comunicare mai prietenoasă şi mai puţin corporatistă cu studenţii şi cu partenerii. Pe lângă profesionalism şi acumulare de know-how, asociaţia urmăreşte o revigorare a liniei de comunicare prin accentuarea unor valori precum lucrul în echipă, iniţiativa, dinamismul, pasiunea, transparenţa şi adaptabilitatea în transmiterea mesajelor sale.

 

În acest sens, schimbarea identităţii vizuale PRIME sugerează mai clar dorinţa voluntarilor de a fi profesionişti şi prietenoşi în acelaşi timp, de a organiza evenimente din ce în ce mai reuşite şi de a fi simultan mai creatvi, amuzanţi şi personali în comunicarea cu publicurile lor. Astfel, odată cu apariţia şi impactul Social Media în domeniul Relaţiilor Publice, adoptarea unui stil personal şi cât mai apropiat devine un punct în plus în ridicarea relaţiilor cu studenţii şi partenerii la un alt nivel.

 

Perioada de teasing a început pe data de 5 martie prin postarea de imagini de profil şi de cover albe pe pagina de Facebook a asociaţiei. După „două zile albe” care au marcat încheierea unei etape a asociaţiei şi începerea alteia noi, pe pagină au fost postate zilnic imagini de profil şi mesaje care au avut ca temă opt cuvinte – cheie: dinamism, creativitate, energie, iniţiativă, trend, flexibilitate, pasiune şi noutate, inspirate din misiunea şi viziunea PRIME.

 

Un rol important în transmiterea mesajelor asociaţiei a fost jucat de membrii săi, care şi-au updatat zilnic imaginile de profil şi cover în concordanţă cu cele afişate pe pagina de Facebook. Astfel, în perioada dezvăluirii noului logo (5 - 15 martie), asociaţia a reuşit ca în 10 zile de teasing să obţină un număr de 36.500 de vizualizari alături de 530 de like-uri la postări.

 

Cu o identitate vizuală schimbată  şi cu un site nou, PRIME celebrează 16 ani de formare a viitorilor specialişti în RP şi de organizare de evenimente pentru studenţii Facultăţilor de Comunicare. Activitatea asociaţiei a avut ca punct de plecare înfiinţarea CERP Students România în 1997, urmată de repoziţionarea organizaţiei în iunie 2004 în singura asociaţie studenţească independentă şi autonomă din domeniul Relaţiilor Publice şi al Comunicării din ţară.

 

„Schimbarea logo-ului PRIME coincide cu o perioadă de reevaluare şi regândire a misiunii şi viziunii asociaţiei. Esenţa PRIME este aceeaşi, de a ajuta studenţii pasionaţi de comunicare să se formeze, iar direcţia de comunicare este îmbunătăţită, noua identitate vizuală transminţând dorinţa noastra de a fi profesionişti, dar prietenoşi în acelaşi timp. Este o schimbare care va influenţa linia strategică de evoluţie a asociaţiei în următorii ani, linie susţinută de PRIME Bucureşti şi PRIME Braşov deopotrivă”, a declarat Laura Dragonu, Vicepreşedinte PRIME Bucureşti.

 

Parteneri media: IQads Kadett, PR Romania, StartUB, Metropotam, Hipo, Studentie.ro, PR Wave, Comunicatedepresa.ro, WebCultura.ro, BUZZ!Camp, TV City, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Ed-web.com, Ambition!, Calendar evenimente, Evenimentestudentesti.ro, UN Youth Romania.

 

 

 

 

Despre PRIME România

 

PRIME România este singura asociaţie de relaţii publice şi comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipa unită şi 16 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de comunicare.

PRIME este o organizaţie prezentă în mai multe ţări europene printre care: România, Slovenia, Italia, Spania şi Turcia.

  Asociaţia studenţească PRIME România are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale în Braşov şi Iaşi. 

 

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi:

 

Laura Dragonu

Vicepreşedinte

laura.dragonu@primeromania.ro

0726 331 012

 

 

Despre PRIME Romania

Despre PR&Ad FairPR&Ad Fair este un eveniment marca PRIME Romania, singura asociatie studentească de relatii publice si comunicare din Romania, si se doreste a fi un canal de comunicare eficient intre studenti, tineri pasionati de domeniu si agentiile de relatii publice si de publicitate. Despre PRIME RomaniaPRIME Romania este singura asociatie studentească de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studeti si profesionistii din acest domeniu. Asociatia studentească PRIME Romania este parte din asociatia europeana PRIME Europe. PRIME Europe se bucura, in prezent, de colaborarea a 600 membri din 16 tari si 8 tari candidate.PRIME Romania are sediul principal in Bucuresti, iar recent si-a dezvoltat 3 filiale in: Timisoara, Iasi si Cluj.Despre PRIME EuropeOrganizatia PRIME Europe, asociatia europeana a studentilor la relatii publice si comunicare, este compusa din 16 filiale: Austria, Belgia, Estonia, Finlanda, Germania, Italia, Letonia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Slovenia, Suedia si Ungaria.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prime-romania4/prime-revine-cu-o-noua-infatisare