Peste 3500 de vizitatori la a patra editie a Targului International de Vinuri GOODWINE

BUCURESTI - 30 noiembrie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

30 noiembrie 2010, Bucuresti – A patra editie a Targului International de Vinuri GoodWine, ce s-a desfasurat in perioada 26-28 noiembrie a.c. a fost locul unde peste 3500 de vizitatori s-au intalnit cu cele mai reprezentative vinuri romanesti si din import, bucurandu-se de o promovare media de exceptie.

Peste 3500 de vizitatori la a patra editie a Targului International de Vinuri GOODWINE

Pana la urma, succesul nemaipomenit al targului GoodWine, numarul record de participanti si, spre bucuria acestora, de vizitatori, reprezinta semnul clar al hotararii romanilor de a se intoarce catre valori reale, catre ''bien etre'',, a declarat Catalin Paduraru, critic de vin. De multa vreme nu am vazut atat de multe zambete pe fetele producatorilor, dar si pe cele ale iubitorilor de vin deopotriva. Minunat. Un ''nou inceput'' pentru vinul de calitate?!”. a adaugat acesta.

Editia a patra a Targului International de vinuri Goodwine s-a bucurat de cea mai numeroasa participare de pana acum: peste 20 de producatori de vin, 6 importatori si alte 10 companii din domenii conexe (apa minerala, echipamente frigorifice, accesorii vin, agentii de turism, edituri – carti despre vin, autoturisme).

Vizitatorii au putut degusta o gama larga de soiuri de vin, din cele peste 360 prezente la targ, iar cele 100 de tipuri de vin lansate in premiera la targ au captat simturile celor care au trecut pragul Goodwine.

Partenerul Oficial al Targului International GoodWine, a fost cel mai mare producator de vinuri din Romania, Cramele Murfatlar.

“Evolutie este cuvantul care defineste aceasta editie a Targului Good Wine. O locatie neincapatoare, un public select si multi producatori efervescenti ma fac sa cred ca e un inceput de drum bun atat pentru evenimentele din industria vinului, dar si pentru industrie in sine. A fost o ocazie frumoasa de a face cunostiinta cu vinurile bune pe care sper sa o repetam in curand.” ,a declarat Daniel Negrescu, Director Marketing la Cramele Murfatlar.

 

“Desi conditiile de piata nu sunt din cele mai favorabile pentru multe domenii, faptul ca suprafata inchiriabila a fost vanduta cu trei luni inainte este un prim pas ca interesul jucatorilor din piata este in crestere, fapt dovedit si de numarul crescut al vizitatorilor. Cramele Recas a dorit ca la acest eveniment sa-si prezinte cateva vinuri din noua recolta (Sole, Solo Quinta, Cuvee Uberland) dar si sa organizeze, impreuna cu cei mai importanti trei parteneri externi (Masi/Italia, Piccini/Italia si Robert Mondavi/California) seminarii prin care consumatorii sa afle cat mai multe despre tendintele de pe plan mondial si astfel sa intram in randul tarilor cu consumatori avizati, care la principalele mese ale zilei consuma un pahar de vin”, a declarat Ciprian Rosca director de Vanzari la Cramele Recas, Partenerul Principal al Goodwine.

Partenerul Strategic al Goodwine, Bilbor Mineral Water, ne-a oferit pe perioada targului puritate de la altitudine, fiind furnizorul apei minerale premium, venita tocmai din izvoarele din judetul Harghita.

Organizatorii au pregatit numeroase surprize pentru vizitatorii Targului de Vinuri Goodwine, incepand cu paharele de degustare premium Riedel, dar mai ales participarea de exceptie: Murfatlar (Partener Oficial), Bilbor (Partener Strategic), Cramele Recas (Partener Principal), Teliani Valley (Partener), Domeniile Ostrov (Partener), S.E.R.V.E, Vinarte, Crama Oprisor, Cramele Rotenberg, WineRo, Domeniile Samburesti, Crama Basilescu, Domeniile Dealu Mare Urlati, Crama Girboiu, Senator Prodimpex, Alcovin, Casa Panciu, Corcova, Budureasca, Vinexpert, Heinrig Distribution, Wine Distribution - Franta, Ritzi Consulting - Argentina, ITU REFRIGERATION (vitrine frigorifice), Alti Prest (echipamente de climatizare a cramelor), Fusion Technique (distribuitor ustensile de bucatarie Kyocera), Bristot (brand premium de cafea).

Goodwine  s-a bucurat de prezenta internationala importanta: Teliani Valley (Georgia), Bodegas Vicente Gandia (Spania), Ade Excal Internacional - Junta Castilla y Leon (Spania), Edoardo Miroglio (Bulgaria si Italia), Ambasada Chile cu stand de tara, Gastro Cool - echipamente de racire a vinului (Germania), Herti-M – accesorii vin (Bulgaria).

Vinurile prezentate la GoodWine au provenit din Romania, Franta, Italia, Spania, Bulgaria, Chile, Australia, Argentina, Georgia, Africa de  Sud, California.                  . Pentru noi, expozantii,au fost trei zile de participare intensa, prilej de dialog fructos si eficient cu publicul, din ce in ce mai avizat, cu specialistii, cu presa si nu in ultimul rand cu responsabilii din reteaua HORECA, GDO etc. mai numerosi si mai disponibili decat in anii trecuti si cu care am avut prilejul sa reinoim contactele si sa le prezentam si sa degustam noile produse”, a declarat Sergio Faleschini directorul general Vinarte, expozant in cadrul Goodwine.

In paralel au avut loc evenimente dedicate, lansari de vinuri si show-uri gastronomice sustinute de somelieri, degustatori si bucatari profesionisti ce au condus publicul intr-o calatorie fascinanta prin lumea vinului si a gastronomiei. Show-urile gastronomice au fost prezentate de bucatarii sefi de la diverse restaurante si scoli gastronomice, iar vizitatorii au primit recomandari de la acestia cum sa asorteze vinurile preferate cu mancarea.

Despre Proactive Business Communication

“Vom incerca ca anul viitor sa ridicam si mai mult nivelul targului de vinuri Goodwine, iar pregatirea celei de-a cincea editii Goodwine care va avea loc in primavara 2011 la Bucuresti a si inceput”, a declarat Angelica Iva directorul general al firmei Proactive Business Communication, organizatorul targului Goodwine.

Taguri: Goodwine
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/proactive-business-communication/peste-3500-de-vizitatori-la-a-patra-editie-a-targului-international-de-vinuri-goodwine