Targul de vinuri GOODWINE la a doua editie!

BUCURESTI - 12 ianuarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Proactive Business Communication lanseaza cea de-a doua editie a Targului International de Vinuri GOODWINE la Bucuresti!
Editia a doua a Targului de vinuri GoodWine se va desfasura in aceeasi locatie premium, in cadrul World Trade Plaza, Hotel Pullman, pe parcursul a trei zile, intre 12 si 14 martie 2010.

Targul de vinuri GOODWINE la a doua editie!

“GoodWine Bucuresti 2010 reprezintă, pentru expozanţi, un cadru oportun îmbogăţirii contactelor de afaceri, dar şi o ocazie de a-şi prezenta in premiera unui public bine targetat, cunoscător şi interesat vinurile anului 2009, dar si cele de colectie. Pentru vizitatori, Târgul este un prilej de a vedea, degusta, compara şi chiar si cumpara vinurile premium prezente în oferta expozanţilor, inainte de sarbatorile de Pasti. Ne dorim ca reprezentantii segmentului HoReCa sa vina in numar cat mai mare pentru ca menirea Targului este sa ofere atmosfera ideala pentru închegarea de relaţii de afaceri direct cu producătorii de vinuri”, declară Angelica Iva, director general Proactive Business Communication.
Targul GoodWine s-a bucurat de un real succes inca de la prima sa editie, peste 3.000 de vizitatori trecand pragul expozitiei pe parcursul celor trei zile: somelieri, degustatori, manageri de baruri si restaurante, manageri din industria vinificatiei, oameni de afaceri, ambasadori, consuli, ziaristi din presa de profil. Vizitatorii au putut degusta la standurile companiior expozante sortimente de vinuri din gama premium, unele prezentate in premiera in cadrul GoodWine.
Expozitia s-a impus in piata de profil ca eveniment de referinta inca de la prima sa editie si isi propune in continuare sa reuneasca specialisti, reprezentanti HORECA si colectionari, in paralel avand loc evenimente dedicate, lansari de vinuri si showuri gastronomice. Targul GoodWine va prezenta vinuri premium romanesti si internationale, echipamente si servicii pentru industria vini-viticola, carti despre vinuri, zona gourmet in care se vor expune produse gastronomice din gama premium si vor avea loc demonstratii de asortare a vinului cu diferite mancaruri.
Partenerii media ai evenimentului vor fi: GoodFOOD, Romanian Wine Art, Horeca Romania, Food&Bar, Modern Buyer, Piata, vinul.ro, Gastromedia, Stop to Shop, Ferma, Deluxe Lifestyle, www.evinoteca.ro, www.rol.ro, www.wall-street.ro, www.delly.ro, www.calendarevenimente.ro, www.9am.ro, www.infoaliment.ro.

Despre Proactive Business Communication

Organizatorul targului international de vinuri Goodwine este compania Proactive Business Communication, companie de PR şi organizări de evenimente, cu experienţă de peste 10 ani pe piata romaneasca, detinatorul brandurilor DomusExpo Imobiliare si Mobstil Expo.
Expozitia va fi va fi deschisa vizitatorilor dupa urmatorul program: vineri, 12 martie, intre orele 11.00 si 18.00, sambata, 13 martie intre orele 10.00 si 18.00 si duminica, 14 martie, intre orele 10.00 si 16.00.
office@proactivebc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/proactive-business-communication/targul-de-vinuri-goodwine-la-a-doua-editie