Prodigy Tehnologii: despre necesitatea suportului tehnic

BUCURESTI - 10 august 2007

Comunicat tip General in IT&C

Aplicatiile de business sunt indispensabile pentru evolutia oricarei companii. La un moment dat, datele operate sunt prea multe, iar cerintele utilizatorilor sunt prea complexe pentru solutiile software cu care ne-am obisnuit. In plus, tipurile de raportari cerute de Uniunea Europeana sunt configurate diferit.

Prodigy Tehnologii: despre necesitatea suportului tehnic

Aplicatiile de business sunt indispensabile pentru evolutia oricarei companii. La un moment dat, datele operate sunt prea multe, iar cerintele utilizatorilor sunt prea complexe pentru solutiile software cu care ne-am obisnuit. In plus, tipurile de raportari cerute de Uniunea Europeana sunt configurate diferit.
Achizitionarea unei astfel de solutii implica analizarea mai multor aspecte: alegerea furnizorului, alegerea produsului si a modulelor, raportul optim dintre functionalitati, servicii si pret. La nivel de servicii asigurate de furnizor, componenta esentiala este suportul tehnic.

Utilitatea suportului tehnic

In timpul implementarii solutiilor software si dupa finalizarea acesteia, in afara de bug-urile sau erorile care apar in orice sistem, indiferent de caracteristicile sale tehnice, mai pot aparea erori cauzate accidental sau datorita lipsei de pregatire tehnica a utilizatorilor.
De asemenea, pentru a putea fi un instrument eficient, sistemul trebuie sa fie actualizat permanent. Este vorba fie despre customizari dorite de clienti, de imbunatatiri inerente sau de modificari legislative.
Dupa cum am constatat in cei 6 ani de experienta, echipa desemnata de client sa lucreze cu sistemul respectiv nu are timp si uneori nici cunostintele tehnice necesare pentru a efectua aceste operatiuni. Prodigy Tehnologii ofera solutii pentru toate problemele de mai sus si incearca sa anticipeze mereu dorintele clientilor oferind versiuni noi ale sistemului Merlin ERP si ale celorlalte aplicatii create de Prodigy: Fixed Assets, Pro Budget, Insurance Management System, Smart MRS si reactualizari ale versiunilor existente (software), datorate schimbarilor ulterioare livrarii intervenite in legislatia aplicabila sistemului informatic implementat; documentatii aferente noilor versiuni sau reactualizarilor si abonament la serviciile “Help-Desk” si “E-Services”.
Serviciile “Help-Desk” se refera la posibilitatea de a primi asistenta tehnica prin telefon, fax si e-mail.
“E-Services” se refera la transmisia directa de date intre sediul clientului si sediul Prodigy, in scopul prestarii serviciilor de implementare, consultanta si depanare (in situatia reclamarii unor nefunctionalitati). Daca serviciile de actualizare fun-ctionala sau legislativa intiate de Prodigy nu se pot face prin legatura de date, acestea vor fi prestate la sediul clientului.
[sus] Toate modalitatile de acordare a asistentei tehnice mentionate mai sus sunt disponibile atat pentru clientii nostri din Bucuresti, cat si pentru cei din alte orase.
Pentru a fi cat mai aproape de clientii sai, Prodigy are un sistem tip bug tracking, prin care erorile aparute in program sunt anuntate in acelasi timp clientului si echipei noastre de suport. Astfel se reduce timpul de reactie si de rezolvare a problemei.
Prodigy asigura in mod gratuit asistenta tehnica si intretinerea pentru toate aplicatiile proprii pana la finalizarea procesului de implementare.



Securitatea si confidentialitatea datelor

In contextul unei competitii tot mai acerbe, orice avantaj trebuie pastrat. Ne referim aici la metode de lucru, date financiare, clienti etc. In timpul implementarii si asigurarii suportului tehnic, furnizorul are inevitabil acces la informatii vitale pentru client. Prodigy Tehnologii are doua modalitati pentru asigurarea integritatii datelor clientilor sai, atat in interiorul companiei clientului, cat si in relatia cu echipa noastra.
Astfel, administratorul de sistem poate configura drepturi de utilizare pentru fiecare profil de utilizator, poate interzice total accesul unor persoane si astfel se pot evita interventiile neautorizate asupra sistemului si implicit deteriorarea lui voita sau accidentala.
De asemenea, una dintre obligatiile asumate de echipa Prodigy se refera la pastrarea confidentialitatii informatiilor de care ia cunostinta in cadrul colaborarii. Aceasta obligatie este nelimitata in timp, chiar si dupa rezilierea sau expirarea duratei respectivului contract.
Putem spune ca alegerea si implementarea unei solutii software reprezinta un proces cu multe variabile, dar rezultatele obtinute sunt intr-adevar notabile. Pentru a va ajuta, Prodigy Technologies va furnizeaza solutii software localizate, dezvoltate conform cerintelor dumneavoastra specifice si suport tehnic adecvat atat pe perioada implementarii cat si dupa finalizarea acesteia.

Despre Prodigy Technologies SRL

Despre Prodigy Technologies
Prodigy Technologies a fost înfiinţată în anul 2000 şi este prima companie cu capital indian din România ce are ca obiect de activitate dezvoltarea de aplicaţii software. Echipa Prodigy Technologies creeaza sisteme informatice ce pot fi utilizate în diverse domenii: finaciar, industrial, mass-media, vânzări, transporturi, turism şi altele.
Prodigy Technologies are sediul central în Bucureşti, România.
Sistemele dezvoltate de noi: Merlin (ERP) si Merlin Mobile (SFA), Pro Budget (managementul bugetelor), Prodigy Fixed Assets (gestiunea mijloacelor fixe), PIIMS (solutie destinata firmelor de asigurari).

Dintre clientii nostri amintim: Metro cash&carry, Ovo Design, Toneli Group, Ecuator Holding, Alpha Bank Romania, NBG Insurance, AgroCompany, Fatrom Aditivi Furajeri, Proserv SRL, Edwards International, Real Hipermarket, Greenland Pharmaceutical, Cerealprod SA etc.
Contact:
PRODIGY TEHNOLOGII SRL
Calea Rahovei nr 266-268, et 4, camera 21, sector 5, Bucuresti
T: 021 456.31.26, F: 021 456.31.28
M: 0745.348.765

info@prodigy.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prodigy-technologies-srl/prodigy-tehnologii-despre-necesitatea-suportului-tehnic