Editura Publica incepe anul cu o noua colectie

BUCURESTI - 27 ianuarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Editura Publica incepe anul cu o noua colectie: o bibliografie obligatorie pentru intelegerea si dezvoltarea leadership-ului, atat la nivelul organizatiilor, cat si la nivel personal

Colectia de Leadership este un proiect realizat in colaborare cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic

Seria de carti despre leadership este deschisa de “Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management” de John Kotter, profesor la Harvard Business School. Conform unui studiu realizat de BusinessWeek, John Kotter este referinta numarul unu in materie de leadership in SUA. Cartea defineste, prin comparatii si studii de caz, calitatile si responsabilitatile unui lider fata de cele ale unui manager. Atat liderii, cat si managerii sunt foarte importanti in orice afacere, iar lipsa de proportie intre cele doua categorii conduce la dezechilibre si, in ultima instanta, la pierderi.

Autorul ajunge la concluzia ca, astazi, mii de companii sufera de un surplus de management si de un deficit de leadership. Motivul nu e lipsa de carisma a managerilor, ci faptul ca unii dintre ei nu inteleg cu adevarat ce inseamna leadershipul si ce poate realiza. Leadershipul nu se refera la o figura zeificata care ii transforma pe angajati în supraoameni, ci la un proces care da nastere schimbarii − un proces care implica, adesea, sute si mii de „mici acte de leadership” dirijate de oameni care au o gandire indeajuns de profunda pentru a intelege acest lucru.

„Colectia de Leadership reprezinta un proces de intelegere, aprofundare si aplicare a acestui concept atat de des vehiculat. Nu intamplator deschidem seria cu cartea lui Kotter care explica in detaliu diferenta dintre management si leadership. Celelalte 6 carti aflate in planul editorial al anului 2010 vor completa sensurile pe care leadershipul le are la nivelul organizatiilor si la nivel personal. Editura Publica doreste sa ofere cititorilor un instrumentar bogat de aplicare a leadershipului”,
Bogdan Ungureanu, directorul executiv al editurii.

„Coca-Cola HBC Romania si-a castigat reputatia de scoala de management pentru ca a dezvoltat un sistem integrat, perpetuu de invatarea si dezvoltare dedicat angajatilor sai. Colectia de carte de leadership initiata in premiera in Romania de Editura Publica este imaginea in oglinda a organizatiei noastre, o forma de conceptualizare a notiunii de leadership, ca valoare fundamentala pe care este cladita organizatia noastra”,
Simona Popovici, Country HR Manager, Coca-Cola HBC Romania&Republica Moldova.

Din Colecţia de Leadership vor aparea in 2010:
“Leading the revolution' de Gary Hamel
'The secret language of leadership' de Stephen Denning
'A sense of urgency' de John Kotter
'Judgment' de Noel Tichy si Warren Bennis
'Re-energizing the corporation' de Jonas Ridderstråle
'The halo effect' de Phil Rosenzweig

Colectia de Leadership este un proiect al editurii Publica, realizat impreuna cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.

Despre Publica

Portofoliul editurii Publica conţine în prezent 50 de cărţi. Ultimele aparitii importante sunt „Exceptionalii” de Malcolm Gladwell, „Chaotics” de Philip Kotler si „Iluzia utilizatorului” de Tor Norretranders.
Pentru informaţii suplimentare vă rugăm contactaţi: Adina Vasile, Sales & Marketing Manager, (+40212315218, +40730639045, adina.vasile@publica.ro).
adina.vasile@publica.ro