Editura Publica ofera discount de 20% la BOOKFEST

BUCURESTI - 3 iunie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Editura Publica va asteapta la Bookfest cu cele 12 titluri din portofoliu, precum si cu volumul “Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand” al lui Drayton Bird, care se lanseaza cu ocazia targului.

Toate cartile editurii Publica beneficiaza de un discount de 20% fata de pretul din librarie pe perioada targului, atat la achizitionarea lor de la standul Publica (pavilion 14), cat si prin comenzi on-line (www.publica.ro).

Editura Publica va asteapta la Bookfest cu cele 12 titluri din portofoliu, precum si cu volumul “Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand” al lui Drayton Bird, care se lanseaza cu ocazia targului.

Toate cartile editurii Publica beneficiaza de un discount de 20% fata de pretul din librarie pe perioada targului, atat la achizitionarea lor de la standul Publica (pavilion 14), cat si prin comenzi on-line (www.publica.ro).

“Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand” este o carte cu exemple practice, trucuri, indicii si tehnici pentru a obtine rezultate mai bune din corespondenta de vanzari. Drayton Bird este o legenda a marketing-ului direct, iar cartea sa cea mai cunoscuta pe aceasta tema – “Marketing Direct pe intelesul tuturor” – a aparut tot la editura Publica.

Cartile despre leadership, obligatorii pentru biblioteca de afaceri, sunt reprezentate de doua best-seller-uri internationale. “Matshushita leadership” este biografia celui mai remarcabil antreprenor al secolului 20, semnata de John Kotter, el insusi o autoritate in materie de management si profesor la Harvard Business School. De asemenea, in autobiografia „Jack: Dintr-o bucata”, Jack Welch isi dezvaluie secretele managementului. Cartea este un bestseller New York Times si Wall Street Journal.

La aceastea se adauga „Business Minds”, culegerea de interviuri cu cei mai importanti ganditori ai momentului semnata printre altii de Des Dearlove si Stuart Crainer. Creatorii clasamentului global al celor mai influenti ganditori s-au aflat de curand la Bucuresti unde au vorbit despre liderul autentic si modalitatile de comunicare eficiente ale unui astfel de lider in cadrul unei conferinte organizate de editura Publica in seria Meet The Thinkers.

In seria autorilor nordici, indrazneti si fascinanti, se inscrie cartea semnata de Tor Norretranders, “Omul generos”, o carte de stiinta pe intelesul tuturor, ireventioasa, cuprinzatoare, care examineaza intreaga existenta umana pentru a arata ca, in fond, cheia catre sex este generozitatea.

Alte titluri prezente la stand: “Un fiu al publicitatii” de Jacques Sequela, “Tot ce ar trebui sa stii despre PR” de Anthony Davis, “Metode de publicitate testate” de John Caples, “Viata mea in publicitate” de Claude Hopkins si deja cunoscutele “Funky Business” si “Karaoke Capitalism”, semnate de Jonas Ridderstrale si Kjell Nordstrom.

Despre Publica

Editura Publica a fost infiintata in mai 2007 si este specializata in publicarea de carti de management, leadership, advertising, economie, marketing, PR si design. Editura Publica identifica si promoveaza acele carti capabile sa produca schimbare. Editura Publica este si organizatorul seriei de conferinte Meet The Thinkers, care mijlocesc intalnirea dintre autorii nostri si comunitatea de afaceri din Romania.



Adriana Constantinescu

Tel.: (+4021) 231 52 18
Fax.: (+4021) 230 66 24

adriana.constantinescu@publica.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/publica/editura-publica-ofera-discount-de-20-la-bookfest