Editura Publica selectată în Programul de invitaţi al Târgului de carte de la Frankfurt

BUCURESTI - 3 octombrie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Publica este singura editură din România care a fost selectată anul acesta pentru a participa în programul dezvoltat de Târgul de Carte de la Frankfurt pentru editurile tinere cu potenţial.

Editura Publica selectată în Programul de invitaţi al Târgului de carte de la Frankfurt

Criteriile de selecţie se referă la portofoliul de autori, argumentele selectării acestora, relaţiile contractuale şi de cooperare ale editurii respective cu instituţii sau entităţi similare recunoscute. Evident, planurile de dezvoltare sunt şi ele importante pentru includerea unei edituri tinere în program.

“Selectarea editurii Publica în cadrul acestui program confirmă că am pornit cu dreptul. În primul an de funcţionare, editura Publica are 17 cărţi publicate, majoritatea fiind deja un succes pe piaţa românească. Mă gândesc aici la cele două cărţi cu care ne-am lansat – Funky Business şi Karaoke Capitalism ale suedezilor Kjell Nordström şi Jonas Ridderstråle – alături de autobiografia lui Jack Welch sau biografia lui Konosuke Matsushita. Cred că un argument important pentru selectarea editurii noastre a fost şi programul de conferinţe pe care l-am lansat anul trecut şi care mijloceste întâlnirea dintre comunitatea oamenilor de afaceri şi autorii pe care îi publicăm”, a declarat Bogdan Ungureanu, director executiv al editurii Publica şi cel care va reprezenta editura la târg.

Programul de invitaţi a fost lansat la mijlocul anilor 60 şi reprezintă o oportunitate de comunicare, instruire şi promovare pentru editurile tinere, dar cu potenţial evident. În fiecare an, 25 – 30 de edituri din întreaga lume sunt atent selectate şi invitate în cadrul acestui program. Calitatea de invitat include un stand gratuit, participarea la seminarii despre drepturi de autor, licenţe, marketing specific. În numeroase cazuri, participarea în cadrul acestui program a reprezentat o rampă de lansare.

“Cu siguranţă, schimbul de idei şi contactele pe care le vom stabili din poziţia de editură selectată în programul de invitaţi vor fi benefice şi se vor regăsi în titluri la fel de aparte şi în abordări inedite,” a adăugat Bogdan Ungureanu.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm contactaţi: Ana Bălan, PR Executive (+4021 231 52 18, +40730 639 045, ana.balan@publica.ro) sau accesaţi www.publica.ro.

* **

Editura Publica s-a lansat în mai 2007 cu best-seller-ul Funky Business de Kjell Nordström şi Jonas Ridderstråle. Publica îşi propune să identifice şi să promoveze acele cărţi care pot produce schimbare. În prezent, editura are 17 cărţi publicate. Ultimele apariţii importante sunt: Aisbergul Nostru se Topeşte a lui John Kotter, Tipping Point de Malcolm Gladwell şi Buzz Marketing de Mark Hughes. În noiembrie 2007, Publica a lansat seria de conferinţe “Meet The Thinkers” care mijloceşte întâlnirea dintre autorii din portofoliul editurii şi comunitatea oamenilor de afaceri din România.

Editura Publica face parte din grupul La Strada, alături de La Strada Promotional Objects, La Strada Deco si La Strada Music: www.lastrada.ro

Despre Publica

Editura Publica a fost infiintata in mai 2007 si este specializata in publicarea de carti de management, leadership, advertising, economie, marketing, PR si design. Editura Publica identifica si promoveaza acele carti capabile sa produca schimbare. Editura Publica este si organizatorul seriei de conferinte Meet The Thinkers, care mijlocesc intalnirea dintre autorii nostri si comunitatea de afaceri din Romania.


Ana Bălan, PR Executive (+4021 231 52 18, +40730 639 045, ana.balan@publica.ro)
ana.balan@publica.ro