“Întoarcerea economiei declinului şi criza din 2008” de Paul Krugman, al doilea titlu dini Co-Lecţia de economie

BUCURESTI - 19 mai 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Editura Publica prezintă “Întoarcerea economiei declinului şi criza din 2008” de Paul Krugman, al doilea titlu din Co-lecţia de economie, un proiect realizat în parteneriat cu Business Magazin şi susţinut de OTP Bank – o selecţie de cărţi “clasice” despre principiile de funcţionare a economiei.

“Întoarcerea economiei declinului şi criza din 2008” de Paul Krugman, al doilea titlu dini Co-Lecţia de economie

Paul Krugman, câştigătorul premiului Nobel pentru economie din anul 2008, descifrează asemănările dintre situaţia economică actuală şi cea din timpul Marii Crize, explicând totodată ce presupune evitarea unei catastrofe.

“Krugman a scris cartea de care avem nevoie acum. Presa anunţă in fiecare zi efectele recesiunii: fiecare zi aduce cu ea un alt gigant financiar în pragul falimentului. Economiile se află într-o situaţie extrem de dificilă. La întrebarea “Ce e de facut?” răspunde singurul în măsură să ofere soluţiile: distinctul economist Paul Krugman, laureatul premiului Nobel pentru economie”, a explicat Bogdan Ungureanu, directorul executiv al editurii Publica.

Teza lui Krugman este simplă însa provocatoare: ciclul creşterii economice şi al recesiunilor pe care mulţi economişti l-au considerat apus nu este chiar atât de uşor de învins. Argumentul folosit: modelul economiilor din America Latină a anilor 90, care au implodat în mod surprinzător, în ciuda intervenţiei guvernului. Un alt exemplu care susţine teza este analiza economiei Japoniei, care timp de un deceniu a stagnat, în pofida faptului că au fost aplicate aproape toate formele de politică fiscală.

“O carte meşteşugită în stilul lui unic, accesibilă tuturor celor care vor să înţeleagă economia”, a adăugat Ungureanu.

“Co-lecţia de economie se află deja la cel de-al doilea volum dintr-o serie ambiţioasă de apariţii pe care OTP Bank Romania le susţine. Cel de-al doilea titlu al colecţiei, Întoarcerea economiei declinului şi criza din 2008 de Paul Krugman vine să confirme rolul incontestabil pe care această selecţie de carţi clasice îl are. Într-un context actual în care economia se confruntă, la nivel mondial, cu dificultaţi majore, cartea lui Paul Krugman oferă răspunsuri extrem de utile la întrebări esenţiale.”, Laszlo Diosi, CEO OTP Bank Romania.

Co-lecţia de economie cuprinde acele teorii şi analize care au modelat ştiinţa economiei de-a lungul timpului. În cursul anului 2009 vor mai apărea alte trei lucrări de referinţă:

- Free to Choose de Milton Friedman, laureat al Premiului Nobel în 1976;

- The Theory of the Leisure Class de Thorstein Veblen;

- An Economic Theorist`s Book of Tales de George Akerlof, laureat al Premiului Nobel în 2001.


Editura Publica pregăteşte şi o colecţie de leadership.

Leadership-ul este una din temele zilelor noastre. Corporaţiile, firmele mai mici cu afaceri de succes, indivizi cu profesii variate şi aflaţi în diverse stadii ale carierei, toţi îşi doresc să înţeleagă leadershipul şi să ajungă la acest nivel pentru beneficiile pe care le presupune.
Aceasta colectie va apărea în a doua jumătate a anului şi include nume precum Gary Hamel, John Kotter, Warren Bennis, C.K. Prahalad sau Lynda Gratton.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm contactaţi: Ana Bălan, PR Manager (+4021 231 52 18, +40730 639 045, ana.balan@publica.ro) sau accesaţi www.publica.ro


***

Editura Publica este specializată în publicarea de cărţi de afaceri, economie şi stiinţe sociale. S-a lansat în mai 2007 cu best-seller-ul Funky Business de Kjell Nordstrom şi Jonas Ridderstrale. În noiembrie 2007, Publica a lansat seria de conferinţe “Meet The Thinkers”, care mijloceşte întâlnirea dintre autorii din portofoliul editurii şi comunitatea oamenilor de afaceri din România.

Portofoliul editurii Publica conţine în prezent 30 de cărţi. Ultimele apariţii sunt : “Screw it, let’s do it - Lecţii din şcoala vieţii” de Richard Branson şi “Proba de caracter” de Joseph L. Badaracco Jr. În pregătire: Brand You 50 de Tom Peters.

Ana Bălan, PR Manager (+4021 231 52 18, +40730 639 045) ana.balan@publica.ro
blog.publica.ro
www.publica.ro

Despre Publica

Editura Publica este specializată în publicarea de cărţi de afaceri, economie şi stiinţe sociale. S-a lansat în mai 2007 cu best-seller-ul Funky Business de Kjell Nordstrom şi Jonas Ridderstrale. În noiembrie 2007, Publica a lansat seria de conferinţe “Meet The Thinkers”, care mijloceşte întâlnirea dintre autorii din portofoliul editurii şi comunitatea oamenilor de afaceri din România.

Portofoliul editurii Publica conţine în prezent 30 de cărţi. Ultimele apariţii sunt : “Screw it, let’s do it - Lecţii din şcoala vieţii” de Richard Branson şi “Proba de caracter” de Joseph L. Badaracco Jr. În pregătire: Brand You 50 de Tom Peters.

Ana Bălan, PR Manager (+4021 231 52 18, +40730 639 045) ana.balan@publica.ro
blog.publica.ro
www.publica.ro
Ana Bălan, PR Manager (+4021 231 52 18, +40730 639 045) ana.balan@publica.ro
blog.publica.ro
www.publica.ro
blog.publica.ro