Music Promotion si SRME tin pasul cu fotoimbatranirea

BUCURESTI - 26 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

România anului 2005 arata astfel: avem mai mult de 6, 5 milioane de persoane peste 50 de ani. Durata medie de viaţă s-a prelungit de la 69 de ani la 71,5 ani iar femeile trăiesc mai mult decât bărbaţii cu aproximativ 7 ani. Cuplurile divorţează mult mai uşor, iar din totalul celor divortati care reprezinta peste 800 de mii de oameni, o buna parte a acestora se recasatoresc dupa divort, de aici şi dorinţa lor de a se menţine în formă. La angajare, cu rare exceptii, sunt preferate persoanele tinere şi prezentabile. În conştiinţa socială aparenţa întinerită este egală cu sănătatea, starea de bine şi reuşita în viaţă.

Odata cu evoluţia demografică, problemele cutanate asociate îmbătrânirii vor fi tot mai vizibile. Fotoîmbătrânirea este reprezentată de modificările de culoare, textură, elasticitate şi vascularizaţie, pe care le suferă pielea la expunerea repetată la lumină. La această evoluţie cutanată, dermatologii au dezvoltat o paletă largă de servicii medicale chirurgicale şi cosmetice.

Procedurile de întinerire cutanată combină tehnici minim invazive ca peeling, laser, toxină botulinică, substanţe de umplere cu îngrijire cosmetică activă, suplimente nutritive şi hormonale. Medicii dermatologi care tratează tenul fotoîmbătrânit se confruntă cu o tehnologie incitantă în continuă perfecţionare. Ei trebuie să înveţe să aplice tehnici noi astfel încât să propună pacienţilor lor cea mai bună abordare care sa conduca la cel mai bun rezultat.

La cea de-a IV a ediţie a Conferinţei Naţionale de Dermatologie Cosmetică şi Chirurgicală de anul acesta care va avea loc la Bucureşti in perioada 1 - 4 iunie, medicii români vor dezbate împreună cu invitaţi de marcă din străinătate problemele cutanate ale îmbătrânirii si vor trece în revistă cele mai bune metode de tratament existente la ora actuala in lume.

Gabi Constantinescu, Mananging Director la Music Promotion organizatorul principal al evenimentului a declarat: “Este a patra editie a Conferintei Nationale de Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala pe care o organizam impreuna cu SRME. An de an am incercat sa surprindem placut participantii prin modul in care am organizat acest eveniment. Speram ca si in acest an impreuna cu Best Western – Parc Hotel, gazda noastra, vom fi la inaltimea asteptarilor invitatilor nostri si a participantilor la congres”.

Despre publicis

Music Promotion impreuna cu Societatea Română de Medicină Estetică şi Dermatologie Cosmetică şi Chirurgicală vor organiza în această vară o campanie de educare a publicului denumită „Alertă la soare!”. Timp de o saptamana, un cort al societăţii va putea fi gasit pe una dintre plajele litoralului romanesc, unde medicii rezidenţi voluntari vor oferi celor interesati consultaţii gratuite şi analiza computerizată a pielii, ca acestia sa afle ce se întâmplă cu pielea lor si cum va fi afectata aceasta alaturi de aluniţele expuse la soare.

Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din: Gabriel Constantinescu – Managing Director si Smaranda Marinescu – Account Manager la Music Promotion, si Razvan Durlan – PR Manager la Publicis Relations.

Razvan Durlan
PR Manager

PUBLICIS RELATIONS

40, Popa Soare Str., Bucharest 2, Romania
Phone: (4021)3100641, Fax (4021)3100649

razvan.durlan@publicis-relations.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/publicis/music-promotion-si-srme-tin-pasul-cu-fotoimbatranirea