Primul ecran cu leduri adus de Publicom pe piata outdoor locala

Baia Mare - 9 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Din dorinta permanenta de perfectionare, agentia de publicitate Publicom isi diversifica activitatea, dezvoltand propria retea de locatii outdoor din Baia Mare, printr-un nou serviciu: Promovarea TV-Outdoor pe suport Led Screen.

Primul ecran cu leduri adus de Publicom pe piata outdoor locala

Datorita evolutiei tehnologice din ultima perioada si a ritmului alert al vietii de zi cu zi, pe piata locala a advertising-ului a aparut necesitatea introducerii unui nou serviciu care sa raspunda perfect nevoilor actuale ale pietei: promovarea TV-Outdoor pe suport Led Screen. Aceasta imbina avantajele dinamicii TV cu cele ale expunerii outdoor de mari dimensiuni, transmitand mesajul unui numar mare de consumatori, intr-o maniera unica ce creeaza IMPACTUL DORIT.
„Am vazut in acest mijloc de promovare un potential ridicat pentru imbunatatirea campaniilor locale. Este un mediu atractiv si eficient de promovare, care atrage toate privirile trecatorilor, datorita luminii, culorilor si animatiei difuzate. In acest fel impactul de promovare este catalogat ca avand unul dintre cele mai mari efecte din domeniul publicitar. Raportat la eficienta, ecranul cu leduri reduce substantial costurile de reclama, iar receptarea mesajului se face intr-un timp „neutilizat” al consumatorului – cand acesta asteapta culoarea verde la semafor, fara a-l intrerupe din activitatea zilnica”, a declarat business managerul agentiei, Gabriela Ontiu.
LED Screen-ul amplasat de Publicom in Baia Mare este situat intr-o zona foarte buna: in centrul orasului, in intersectia cea mai solicitata, Bd-ul Bucuresti cu Bd-ul Unirii, zona comerciala renumita a orasului, cu un flux mare de pietoni si conducatori auto. Prin pozitionarea foarte buna a ecranului: cu 7 benzi de circulatie auto care au vizibilitate spre acesta si 6 locuri de stationare a pietonilor la semafor, este asigurat un numar mare de vizualizari a mesajului. De asemenea, durata de vizualizare este mare, datorita intersectiei semaforizate care face ca participantii auto la trafic si pietonii sa astepte in medie 90 de secunde la semafor.
Avantajele companiei care alege acest tip de promovare, nu sunt doar in ce priveste numarul zilnic de vizualizari - foarte ridicat datorita traficului aglomerat din zona in care este amplasat acest ecran; si a costurilor de promovare (substantial reduse) ci si in ce priveste eficienta, stimuland, prin repetabilitate, recunoasterea brandului, increderea si loialitatea consumatorului fata de acesta.
“O sa dezvoltam afacerea in asa fel incat sa le oferim clientilor nostri o gama de servicii profesioniste, care sa-i ajute mai departe in promovarea si dezvoltarea afacerii lor, deoarece dorim sa crestem impreuna si alaturi de ei”, a continuat Gabriela Ontiu.

Despre PubliCom

www.ledscreen.publicom.ro
Denisa Pintea
assistant manager

Publicom srl
str. George Cosbuc, nr. 1, 430283, Baia Mare, RO
T +40 362 411 999
F +40 262 211 438
E office@publicom.ro
W www.publicom.ro