TARGET la doua editie va propune vacante extreme

BUCURESTI - 7 iulie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Luni, 10 iulie, apare numarul 2 al revistei de business si lifestyle, TARGET.

In apropierea vacantei, TARGET ofera cititorilor cateva sugestii pentru un sejur de neuitat din perspectiva catorva executivi de top pasionati de sporturi extreme: Teo Paduraru, fondatorul Best Computers, Bogdan Georgescu, Managing Partner Colliers Romania, Paolo Bassetti, vicepresedinte TenarisSilcotub, Stephen Stead, fost CEO Terapia, Dragos Tanase CFO UPC. Pentru acesti manageri o vacanta reusita inseamna risc si adrenalina, mai mult decat a lenevi pe o plaja sub soarele ecuatorial.

Numarul din 10 iulie al revistei TARGET prezinta in cadrul sectiunilor Trends, Leaders, Status materiale referitoare la ghidurile interactive, plasamentele pe piata FOREX, Compulsive Saving - mania de a economisi ajunsa la gradul de afectiune psihica, profilul oligarhului rus si al emigrantului roman intors in tara cu afaceri. De asemenea puteti afla cum se lupta urmasii lui Picasso pentru o avere de apropae 9 miliarde de euro si care sunt destiantiile “trendy” in 2006.

Despre Publimedia

TARGET se adreseaza unui public cu varste cuprinse intre 24 si 45 de ani; studii superioare si medii; venituri mari si medii; persoanelor active, independente, cu putere de decizie, implicate in business sau interesate de evolutia vietii economice.

Genoveva Stanitchi
PR & Events Manager Business Press
SC PubliMedia International SA
Tel: 0318.256.293
Fax: 0318.256.293

genoveva.stanitchi@mpg.ro