TARGET, un nou titlu de afaceri

BUCURESTI - 29 mai 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Începând cu 29 mai o nouă publicaţie de afaceri va fi disponibilă pe piaţă: TARGET.

TARGET, un nou titlu de afaceri

Odată cu lansarea revistei TARGET, PubliMedia International, compania de publishing a MediaPRO, îşi completează portofoliul publicatiilor de business - care cuprinde în prezent cotidianul ZIARUL FINANCIAR şi săptămânalul BUSINESS Magazin.

TARGET este un lunar glossy ce va avea un format asemănator publicaţiilor străine Fortune şi Forbes şi se va axa pe creionarea personalităţii oamenilor de afaceri şi a deciziilor lor importante - cele care influenţează dinamica economică actuală.

Revista scoate de asemenea în lumina idei despre investiţii personale pe termen lung, dar va prezenta şi ultimele tendinţe din lumea afacerilor, economie, politică şi tehnologie.

Printre rubricile permanente se număra: Top News (o sinteză a celor mai importante evenimente din luna precedentă); Podium (analizează trei dintre cele mai relevante evenimente de business dintr-o lună); Forecast (abordează influenţa tendinţelor internaţionale asupra climatului economic, politic şi social din România); Cash-Flow (despre plasamente financiare); New Media (prezintă tehnologiile de ultimă ora); Behind the Scene (oamenii din spatele afacerilor) sau The Money Show (bogatul lunii). Iar în fiecare ediţie TARGET va prezenta diverse clasamente, pe domenii.

O secţiune-cheie a publicaţiei va fi însă cea de Status despre care publisherii spun că va avea o pondere „consistentă“. „TARGET ţine cititorii la curent nu doar cu tendinţele din business, ci şi cu alternativele pe care oamenii de afaceri le au pentru petrecerea timpului liber“, spune Cosmina Noaghea, publisher al diviziei Business Press a PubliMedia Intl. „Lectura va fi una relaxantă, conţinutul publicaţiei fiind unul soft“, completează Noaghea.

Despre Publimedia

TARGET se adresează unui public cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani; studii superioare şi medii; preponderent rezident în oraşe mari (peste 200.000 de locuitori); venituri mari şi medii; sunt persoane active, independente, cu putere de decizie, implicate în business sau interesate de evoluţia vieţii economice.

TARGET va avea minim 120 de pagini şi va aparea în ultima zi de luni a fiecărei luni, la preţul de 7,9 RON.

Genoveva Stanitchi
PR & Events Manager Business Press

genoveva.stanitchi@mpg.ro