Best Employers Study, 2016: au mai rămas doar două săptămâni în care companiile se mai pot înscrie

BUCURESTI - 23 august 2016

Comunicat tip Administrativ / Management in HR


Companiile care doresc să participe la Best Employers Study 2016 se mai pot înscrie până la începutul lunii septembrie. Cei mai buni angajatori ai anului vor fi anunțați în cadrul Galei Aon Best Employers, care va avea loc pe 24 noiembrie la București, Hotel Intercontinental.

Best Employers Study, 2016: au mai rămas doar două săptămâni în care companiile se mai pot înscrie

Studiul, organizat de Aon România, unul dintre principalii jucători pe piața de brokeri de asigurare și reasigurare din România, este un instrument prin care companiile sunt evaluate de către proprii angajați.   

Pentru a participa la Best Employers Study 2016, organizațiile cu cel puțin trei ani de activitate pe piața din România și peste 50 de angajați full time se pot înscrie aici, până la data de 1 septembrie 2016.

La ediția 2015 au participat 15.500 de angajați, 1.150 middle manageri și 224 directori executivi din 35 de companii. Acest grup de respondenți a reprezentat o populație activă totală de peste 38.000 de angajați.

În urma studiului de anul trecut, titlul de „Aon Best Employer 2015” a fost obținut de către Adobe Systems România, Autonom, Dell, Edenred România, Companiile Mars, Inc. din România (Royal Canin Romania, Mars Romania, Wrigley Romania), McDonald’s România și Pfizer România.

Studiul este realizat anual și ajută factorii de decizie din companii să descopere care este nivelul de implicare profesională (engagement) a angajaților, legătura lor emoțională față de companie, precum și dacă există diferențe între percepția acestora și cea a managerilor, astfel încât să poată lua măsuri cât mai eficiente.

Metodologia după care se desfășoară studiul a fost dezvoltată de Aon Hewitt,  divizia de consultanță și outsourcing în domeniul managementului resurselor umane a Aon plc.

Aon Hewitt organizează de 20 de ani studii de engagement. Informațiile obținute de-a lungul timpului la nivel mondial au demonstrat că organizațiile ai căror angajați au un nivel ridicat de engagement  sunt cu până la 40% mai profitabile, au un nivel al fluctuației de personal cu 25% mai mic, iar pozițiile libere existente sunt ocupate prin recrutare internă cu până la 40% mai mult față de companiile ai căror angajați manifestă un grad scăzut sau mediu de implicare profesională.  

Despre Pure Media

PR. MARKETING. WOM. KOL!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pure-media/best-employers-study-2016-au-mai-ramas-doar-doua-saptamani-in-care-companiile-se-mai-pot-inscrie