“Glenmorangie Reveal” – noua experienţă senzorială a băuturilor rafinate

BUCURESTI - 8 mai 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

QB Promotion şi De Silva Intermed au lansat pe 6 mai, la Hotel Ramada, într-un cadru ceremonial de excepţie, una dintre cele mai cunoscute mãrci de whisky din lume, Glenmorangie.

“Glenmorangie Reveal” – noua experienţă senzorială a băuturilor rafinate

Amfitrionii petrecerii au fost Ilie şi Amalia Năstase, printre invitaţi numărându-se Ion Ţiriac, Andreea Esca, Călin Popescu Tăriceanu împreună cu soţia sa, Ioana Tăriceanu, Irinel Columbeanu, Mircea Badea, Mihai Gâdea, Roxana Ciuhulescu, Oana Roman, Dan Chişu, Andreea Raicu, Maria Marinescu şi mulţi alţii. Evenimentul a fost deschis de trupa de balet a lui Edi Stancu, care a oferit un spectacol de excepţie invitaţilor printr-o coregrafie inspirată din povestea Glenmorangie, urmat de un concert susţinut de cunoscutul cvartet de muzică clasică modernă - Amadeus. Elementul inedit al serii a fost momentul de sicaf sand, cu alte cuvinte, povestea Glenmorangie transpusă în desene pe nisip. De la petrecere nu au lipsit cocktailurile pe bază de Glenmorangie, preparate cu măiestrie de cei mai buni barmani din România şi nici delicatesele de tip fusion food. De asemenea, invitaţii au putut beneficia de serviciul limo drive, cu maşini marca Jeep şi Chrysler puse la dispoziţie pentru a îi duce acasă pe cei care au degustat cocktail-urile Glenmorangie.
Glenmorangie a adus evenimentului note de rafinament, bun gust şi eleganţă, atribute ce fac parte din cartea sa de vizită. O aventură a simţurilor, presărată cu experienţe senzoriale unice într-un cadru distins, un reveal al celor mai rafinate gusturi.
Cu o tradiţie de 165 de ani, Glenmorangie Single Malt Whisky, parte a diviziei Moet Hennessy este recunoscut ca fiind cel mai complex whisky single malt, graţie multiplelor sale straturi aromate. Această băutură este originară din Scoţia unde, la distileriile Glenmorangie, este prelucrată la cele mai înalte standarde şi maturată în cele mai bune butoaie de stejar. Expresia autentică a băuturilor Glenmorangie dezvăluie o complexitate ispititoare precum şi un rafinament desăvârşit, menite să îl poarte pe cel ce le savurează într-o adevărată aventură a simţurilor.

Despre QB Promotion

Echipa care a lucrat la acest eveniment: din partea De Silva Intermed – Sebe Daniel Brand Manager Moët – Hennessy, Ana Maria Stoica – Sales & Marketing Manager, iar din partea QB Promotion: Alina Ionescu – Account Director, Gina Ionita – Account Manager, Stefania Ion – Field Project Manager.

Gina Ionita, Account Manager