ORHIDEEA a sarbatorit 3 ani de tinerete!

BUCURESTI - 29 septembrie 2006

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Centrul Comercial Orhideea a implinit 3 ani. Acordand evenimentului atentia care i se cuvine, Centrul a pregatit pentru clientii sai numeroase premii si toata luna septembrie a fost de sarbatoare in Orhideea

Inca de la inceputul lunii clientii Orhideea au putut observa schimbarea: zeci de orhidee in culorile calde ale Centrului au decorat galeria. Atmosfera eleganta a creat o stare de buna dispozitie oricarui vizitator, invitandu-l sa se relaxeze in magazinele galeriei.

Pentru ca de 3 ani Orhideea impune tendintele in cumparaturi, centrul si-a propus ca ziua aniversara sarbatorita in galerie pe 22 septembrie alaturi de clienti sa fie dedicata modei. Clientii acestuia s-au bucurat de surprize in stil fashion printre care sedinte foto profesioniste gratuite si un fashion show de marca la care au participat noile colectii toamna-iarna ale magazinelor galeriei.
In plus, cele mai frumoase cliente au castigat un book si un abonament la o renumita scoala de modele.

Luminile reflectoarelor s-au mutat spre seara in parcarea Centrului unde sarbatoarea a culminat cu un mega concert Hi-Q, Voltaj si DJ Project. Pentru clientii lunii septembrie, momentul a fost emotionant, deoarece toti cei care au cumparat din Centrul Comercial Orhideea in luna septembrie si au completat talonul de tombola au avut sansa de a castiga premiile oferite de BRD, Flanco si Carrefour si marele premiu: un Ford Mondeo. Marea extragere a avut loc chiar in cadrul concertului.

Pentru ca evenimentele Orhideea s-au inmultit, iar clientii si partenerii sai au nevoie de mai multa informatie, Orhideea va lansa in curand site-ului propriu: www.orhideea.ro .
Acesta va cuprinde o descriere generoasa a centrului ghidand vizitatorii catre fiecare magazin si catre hypermarketul Carrefour cu ajutorul unei harti interactive. Numeroasele evenimente si promotii cu care Orhideea si-a obisnuit clientii vor fi anuntate prin intermediul acestei interfete de comunicare.

De numai trei ani in peisajul bucurestean, Centrul Comercial Orhideea a devenit deja locatia ideala pentru “Cumparaturi in centrul orasului”. Pozitionarea la intersectia unora dintre cele mai importante artere rutiere nu a facut decat sa dea amploare fenomenului Orhideea.

Centrul Comercial Orhideea si-a deschis portile la 24 septembrie 2003. In doar trei ani a devenit unul din cele mai apreciate centre comerciale din Bucuresti.

Situat pe malul Dambovitei, la confluenta unor mari artere ale orasului: Splaiul Independentei, Soseaua Orhideelor si Calea Plevnei. Centrul este usor accesibil pentru consumatori.
Orhideea gazduieste 7 restaurante si cafenele, 52 de magazine si hypermarketul Carrefour si dispune de o suprafata totala de 72.000 mp, din care 12.400 mp sunt alocati galeriei comerciale. Parcarea este gratuita si dispune de 1.600 locuri.
Acestea sunt, desigur, motivele pentru care Centrul Comercial a ajuns pe locul 3 in lume, din punctul de vedere al traficului de consumatori (dintre centrele comerciale care au in componenta Hypermarketul Carrefour). Pentru cei aproape 1 milion de clienti care il tranziteaza in fiecare luna, Centrul Comercial Orhideea este in acelasi timp un loc util pentru cumparaturi si un spatiu placut pentru intalniri sau petrecerea timpului liber.


2006 – anul fashion la Orhideea

In 2006 moda a stat in prim planul comunicarii pentru Orhideea. Tendinte, stil si inovatie sunt atribute cheie pentru clientii Centrului Comercial Orhideea. Mereu preocupati de moda si imagine acestia au fost rasplatiti in 2006 cu evenimente special create sub aceste concepte.

8 martie este o sarbatoare pentru toate femeile, pentru clientele Orhideea insa 8 martie 2006 a fost si o sarbatoare a frumusetii. Ele s-au putut relaxa cu sedinte gratuite de infrumusetare, au asistat la prezentari de moda de prestigiu si au intalnit nume importante din fashion. Sedintele de coafura, machiaj, manichiura, prezentarile de moda si prezenta la eveniment a designerilor prestigiosi au reprezentat cadoul Orhideea pentru clientele sale.

Toiul primaverii a culminat la Orhideea cu “Fantezia de primavara” in 14-15 aprilie. Colectii de marca au fost aduse in lumina reflectoarelor pentru clientii Orhideea. Au fost doua zile de parada modei cu cele mai frumoase top-modele, creatori distinsi precum Wilhemina Arz si Dinasty si premii de fidelitate pentru consumatorii spectatori.

Impactul acestor evenimente si feed-back-ul pozitiv din partea clientilor galeriei au condus in mod firesc catre axarea pe moda chiar a evenimentului anului pentru Orhideea - aniversarea. Grija consumatorilor si in special a consumatoarelor Orhideea pentru look si moda este rasplatita de aceasta data prin sedinte foto profesioniste gratuite, proaspetele “modele” avand chiar posibilitatea de a castiga un book profesionist si un abonament la o renumita scoala de modele.

Despre QB Promotion

De 3 ani centrul fumusetii si al tineretii, Orhideea pregateste in continuare evenimente speciale pentru clientii si partenerii sai.

Persoana de contact:
Iuliana Albu
PR Executive
QB Promotion
0728 899 960

iuliana.albu@qbpromotion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qb-promotion2/orhideea-a-sarbatorit-3-ani-de-tinerete