Branding & Marketing cu ANETA BOGDAN. Curs deschis in 20 octombrie

BUCURESTI - 26 septembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Zvonurile despre moartea marketingului sunt exagerate. Conceptele fundamentale ale marketingului raman valabile, dar aplicarea lor trebuie sa tina seama de evolutia consumatorului si de caracteristicile fiecarei industrii in parte. Preeminenta brandingului este probabil cea mai importanta schimbare a ultimei jumatati de secol in lumea businessului. Iar succesul de piata se obţine astazi prin potentarea marketingului sub branduri puternice.

ANETA BOGDAN este Managing Partner la Brandient. Ea si-a petrecut cea mai mare parte a carierei de pana acum in marketing. Ca Director de Comunicare pentru Connex, Aneta a reusit sa puna umarul la construirea unuia dintre cele mai de succes branduri romanesti. Practica sa extensiva in marketing si brand s-a cladit pe o educatie solida. Aneta a absolvit ASE Bucureşti – Facultatea de Comert si a obtinut MBA la Open University Business School (UK). Din 2000 este Chartered Marketer si Membru al Chartered Institute of Marketing (UK), fiind, deocamdata, singurul roman cu aceasta recunoastere. Aneta vede solutii, directii si modele acolo unde ceilalti vad doar dezordine, ceea ce o face sa abordeze strategia cu naturalete.

Cursul BRANDING & MARKETING se adreseaza brand managerilor, product managerilor, directorilor de marketing si comunicare, celor implicati in activitatea de client service si strategie din agentiile de publicitate, consultantilor de business, managerilor din companiile locale si multinationale si antreprenorilor. Sub presiunea timpului si a unei piete emergente, chiar si profesionistii care au experimentat marketingul in forma lui mai locala sau mai globala, au inca multe întrebari si nesigurante. Seminarul ii va ajuta pe participantii familiarizati cu conceptele de baza ale marketingului sa inteleagă specificul si uneltele acestuia si sa valorifice impactul pozitiv al acestuia asupra unei afaceri.

Agenda cursului Branding & Marketing din 20 octombrie:
Seminarul tratează situaţii cu care toti cei implicati in structurile de management, strategie, marketing, comunicare si antreprenorii se intalnesc in fiecare zi: strategia portofoliului si schimbarea focusului de pe product management - pe brand management, diferentierea prin pozitionare – capcanele si provocarile pozitionarii in functie de categoriile de produse si servicii, bugetarea de marketing si limitarile acesteia, planul de marketing intre “what if” si certitudine, strategiile, tacticile de marketing sau “banalul” brief catre agentiile de comunicare etc.

Modul de abordare transforma acest seminar intr-o experienta interactiva cu aplicabilitate imediata. Participantii vor pleca cu idei clare despre cum pot alinia si potenta activitatile de marketing sub strategiile de business.
Data fiind natura intensiva a abordarii acestui training si pentru a facilita asimilarea mai profunda a temelor abordate, este important ca participantii sa aiba experienta in marketing, management sau comunicare.

Despre Qualians

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Ana-Maria Gheorghe
Project Coordinator,
QUALIANS

telefon: 327 08 39
ana.gheorghe@qualians.com
www.qualians.com

ana.gheorghe@qualians.com